Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2022, 17:11 uur
Straker scoort 6,24 en belandt op plek 635.
Net als gisteren ook nu een artiest die zingen en acteren graag wil kunnen blijven combineren.
In 2010 maakte Engeland voor het eerst kennis met deze jongeman toen hij meedeed aan X Factor. Hij werd eruit gestemd, maar mocht later terugkeren als lid van een boyband. En wat voor één; One Direction was ongekend populair en dat was niet in de laatste plaats omdat deze Harry nogal in de smaak viel bij de fans.
Hij ging solo en ook dat pakte fantastisch voor hem uit. Dit was zijn debuutsingle:
1077. Harry Styles - Sign of the Times
[2017, #aw11, #hp16]
Net als gisteren ook nu een artiest die zingen en acteren graag wil kunnen blijven combineren.
In 2010 maakte Engeland voor het eerst kennis met deze jongeman toen hij meedeed aan X Factor. Hij werd eruit gestemd, maar mocht later terugkeren als lid van een boyband. En wat voor één; One Direction was ongekend populair en dat was niet in de laatste plaats omdat deze Harry nogal in de smaak viel bij de fans.
Hij ging solo en ook dat pakte fantastisch voor hem uit. Dit was zijn debuutsingle:
1077. Harry Styles - Sign of the Times
[2017, #aw11, #hp16]
0
geplaatst: 7 augustus 2022, 18:00 uur
Och, het kan beroerder. Doet me nogal aan Adele denken. Maar waar 95% van de huidige hitjes rond de drie minuten klokken, duurt deze bijna het dubbele. Dat is schromelijk overdreven. Ook omdat die androgyge zang in de pre-chorus me steeds meer begint te irriteren en de almaar toenemende pathetiek ook. Maar okay, hij kan wel zingen, I admit.
Ik vind het teken van Prince leuker. Die van de Belle Stars ook.
5,5
Ik vind het teken van Prince leuker. Die van de Belle Stars ook.
5,5
0
geplaatst: 7 augustus 2022, 18:10 uur
Die Adele vergelijking is wel een treffende. Het is pathos ten top dit, en toch vind ik het eigenlijk wel goed.
7,8
7,8
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 7 augustus 2022, 18:30 uur
Ik heb een zwak voor Harry al was het maar omdat mijn dochter immens groot One Direction-fan was en is. Om die reden een 7 voor het liedje +1 vanwege het bijbehorende sentiment.
8.
8.
0
geplaatst: 7 augustus 2022, 23:46 uur
6
zie de vergelijking met Adele niet echt, op zijn 2e album (uitgaande van de singles) gaat het al een heel andere kant op en de 2 hits tot nu toe van album 3 zijn meer vlotte synth pop. Hier zit veel meer in het Styles vat.
Adele doet al 4 albums hetzelfde truukje.
zie de vergelijking met Adele niet echt, op zijn 2e album (uitgaande van de singles) gaat het al een heel andere kant op en de 2 hits tot nu toe van album 3 zijn meer vlotte synth pop. Hier zit veel meer in het Styles vat.
Adele doet al 4 albums hetzelfde truukje.
0
geplaatst: 8 augustus 2022, 08:38 uur
Eerste keer dat ik de song volledig beluisterd heb, Harry Styles is altijd volledig langs me door gegaan. Vind het eigenlijk wel een prima song.
7
7
0
geplaatst: 8 augustus 2022, 17:03 uur
Harry Styles doet het met 7,05 prima en belandt op plek 312.
Ik ga niet alle namen opsommen waaronder dit kollektief bekend is, het zijn er bijzonder veel. Daarnaast waren ze als producers ook nog verantwoordelijk voor de nodige hits. Laten we maar gewoon meteen gaan luisteren naar het type muziek waar zij zich mee bezig houden.
1078. Klubbheads - Hiphopping
[2001, #aw7, #hp13]
Ik ga niet alle namen opsommen waaronder dit kollektief bekend is, het zijn er bijzonder veel. Daarnaast waren ze als producers ook nog verantwoordelijk voor de nodige hits. Laten we maar gewoon meteen gaan luisteren naar het type muziek waar zij zich mee bezig houden.
1078. Klubbheads - Hiphopping
[2001, #aw7, #hp13]
0
geplaatst: 8 augustus 2022, 17:56 uur
1078. Klubbheads - Hiphopping: 2,5
1077. Harry Styles - Sign of the Times: 5,5
1077. Harry Styles - Sign of the Times: 5,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.