MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Scott Mackenzie 7,3
Peter Starker 6,9

Straker scoort 6,24 en belandt op plek 635.

Net als gisteren ook nu een artiest die zingen en acteren graag wil kunnen blijven combineren.

In 2010 maakte Engeland voor het eerst kennis met deze jongeman toen hij meedeed aan X Factor. Hij werd eruit gestemd, maar mocht later terugkeren als lid van een boyband. En wat voor één; One Direction was ongekend populair en dat was niet in de laatste plaats omdat deze Harry nogal in de smaak viel bij de fans.

Hij ging solo en ook dat pakte fantastisch voor hem uit. Dit was zijn debuutsingle:

1077. Harry Styles - Sign of the Times

[2017, #aw11, #hp16]

Och, het kan beroerder. Doet me nogal aan Adele denken. Maar waar 95% van de huidige hitjes rond de drie minuten klokken, duurt deze bijna het dubbele. Dat is schromelijk overdreven. Ook omdat die androgyge zang in de pre-chorus me steeds meer begint te irriteren en de almaar toenemende pathetiek ook. Maar okay, hij kan wel zingen, I admit.
Ik vind het teken van Prince leuker. Die van de Belle Stars ook.

5,5

8 Geweldige single!

Die Adele vergelijking is wel een treffende. Het is pathos ten top dit, en toch vind ik het eigenlijk wel goed.

7,8

Harry Styles: 7,5 prima single

cosmic kid (moderator)
Ik heb een zwak voor Harry al was het maar omdat mijn dochter immens groot One Direction-fan was en is. Om die reden een 7 voor het liedje +1 vanwege het bijbehorende sentiment.

8.

Scott Mackenzie: 7,5
Peter Starker: 2
Harry Styles: 8,5

6

zie de vergelijking met Adele niet echt, op zijn 2e album (uitgaande van de singles) gaat het al een heel andere kant op en de 2 hits tot nu toe van album 3 zijn meer vlotte synth pop. Hier zit veel meer in het Styles vat.
Adele doet al 4 albums hetzelfde truukje.

Eerste keer dat ik de song volledig beluisterd heb, Harry Styles is altijd volledig langs me door gegaan. Vind het eigenlijk wel een prima song.

7

Harry Styles doet het met 7,05 prima en belandt op plek 312.

Ik ga niet alle namen opsommen waaronder dit kollektief bekend is, het zijn er bijzonder veel. Daarnaast waren ze als producers ook nog verantwoordelijk voor de nodige hits. Laten we maar gewoon meteen gaan luisteren naar het type muziek waar zij zich mee bezig houden.

1078. Klubbheads - Hiphopping

[2001, #aw7, #hp13]

Kan hier niets mee

2

1078. Klubbheads - Hiphopping: 2,5
1077. Harry Styles - Sign of the Times: 5,5

Harry Styles 6
Klubbheads 1

Een 7 voor het jeugdsentiment.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:52 uur

geplaatst: vandaag om 15:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.