MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Andy Williams: 7

pureshores schreef:
Wie doet er een Kim Wilde Greatest hits?
Idee!
Als daar animo voor is? Yes! Alleen is Cambodia natuurlijk de gedoodverfde winnaar, dus de spanning zal wrs niet al te hoog zijn: daar kan geen Water On Glass, Kids In America, View From A Bridge, Chequered Love, Words Fell Down, The Second Time, King Of The World, 1969 of Cyber Nation War tegenop.
Maar misschien verander ik mijn GH van Madrugada wel in Kim Wilde. Ik denk er even over na.

Het gemiddelde voor Andy Williams (Arrie!!) volgt morgen. Even settelen op het vakantiepark .

De laatste jaren gaat het niet meer zo goed met Paul Antony Young. Hij kampt met ernstige stemproblemen waardoor live optreden bijna niet meer te doen is. Ik zeg 'bijna' want de man heeft er voor gekozen om alsnog concerten te geven, vaak met behoorlijk negatieve reacties vanuit het publiek.

Wij keren terug naar zijn glorietijd: de 80s. Paul was een begrip in de popmuziek en tussen 1983 en 1993 was hij ook geregeld in de hitlijsten te vinden.

Deze is afkomstig van zijn succesvolle debuutalbum.

1089. Paul Young - Come Back and Stay

[1983, #aw10, #hp2]

6

Heb een klein zwak voor Love Of The Common People, van zijn overige werk word ik warm noch koud

8,8

Love Of The Common People ook leuk, maar dit is zijn beste.

cosmic kid (moderator)
Een 7 hoewel daar wel een bonuspunt bij zit vanwege het jeugdsentiment. Come Back and Stay is inderdaad iets beter om over 'Wherever I Lay My Hat' maar te zwijgen.

7 Leuke hit

Andy Williams: 7,25

Paul Young: 7,75

7,2

Hij was toen eigenlijk ook al slecht bij stem.

Andy 9
Paul 8

Paul Y: 8,5

Edgar18 schreef:
7,2
Hij was toen eigenlijk ook al slecht bij stem.
Ja, eigenlijk is hij (hier) helemaal niet zo'n goede zanger (meer), maar toch: dat hese stemgeluid geeft zijn timbre wel iets karakteristieks. Linksom of rechtsom, uiteindelijk kom ik tot hetzelfde cijfer.
7,2

7,9

EvilDrSmith schreef:

Maar misschien verander ik mijn GH van Madrugada wel in Kim Wilde. Ik denk er even over na.

Neeee, niet doen! Kim Wilde is heel tof maar keek erg uit naar Madrugada!

Johnny Marr schreef:
Neeee, niet doen! Kim Wilde is heel tof maar keek erg uit naar Madrugada!
Ik neem je smeekbede serieus mee in mijn heroverweging.

Ast
Andy: 7
Paul: 7,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:34 uur

geplaatst: vandaag om 01:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.