Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
7
geplaatst: 18 augustus 2022, 00:08 uur
https://i.etsystatic.com/8700425/r/il/17eeb8/897467919/il_570xN.897467919_4yev.jpg
De start van mijn muziekpassie en mijn eerste verliefdheid.
Beide zijn nooit opgehouden en alleen maar heviger geworden.
Kim = de aphrodite van de muziek.
Blondie was een Kim avant la lettre en Madonna een wannabe-Kim.
Kim is the real queen of pop.
Letterlijk gehuild van geluk toen ik tijdens haar comeback in 2007 in Paradiso en later in Tivoli haar dit nummer hoorde zingen.
Een tien is absoluut niet toereikend.
Een elf!
Een twaalf!
Tot hoever mag ik gaan?
Met vriendelijke groet, fanboy
De start van mijn muziekpassie en mijn eerste verliefdheid.
Beide zijn nooit opgehouden en alleen maar heviger geworden.
Kim = de aphrodite van de muziek.
Blondie was een Kim avant la lettre en Madonna een wannabe-Kim.
Kim is the real queen of pop.
Letterlijk gehuild van geluk toen ik tijdens haar comeback in 2007 in Paradiso en later in Tivoli haar dit nummer hoorde zingen.
Een tien is absoluut niet toereikend.
Een elf!
Een twaalf!
Tot hoever mag ik gaan?
Met vriendelijke groet, fanboy
1
geplaatst: 18 augustus 2022, 17:15 uur
Edwin Starr - 6,4
Destiny's Child - 7,3
Tom Tom Club - 7,7
Limp Bizkit - 10+
Jimmy Frey - 2,6
Kim Wilde - 8,2
Shaky
Destiny's Child - 7,3
Tom Tom Club - 7,7
Limp Bizkit - 10+
Jimmy Frey - 2,6
Kim Wilde - 8,2
Shaky
0
geplaatst: 18 augustus 2022, 17:18 uur
Met 8,01 gemiddeld weet Kim Wilde onze Top 40 te halen: plek 39.
Nee, nog geen belletje? Nou goed; bij dit citaat kan het toch niet meer misgaan:
De song van vandaag werd als instrumental gebruikt voor de film The Godfather (1972). Larry Kusik besloot er een tekst bij te schrijven, en het was Andy Williams die met de bekendste versie kwam.
In Spanje stond dit nummer 15 weken op de eerste plek. In de US waren het deze versie en die van Al Martino die tegelijkertijd in de chart stond. Het was de versie van Andy die de hoogste positie wist te bereiken.
1088. Andy Williams - Speak Softly Love
[1972, #aw10, #hp15]
Great men are not born great, they grow great.
Nee, nog geen belletje? Nou goed; bij dit citaat kan het toch niet meer misgaan:
I'm gonna make him an offer he can't refuse.
De song van vandaag werd als instrumental gebruikt voor de film The Godfather (1972). Larry Kusik besloot er een tekst bij te schrijven, en het was Andy Williams die met de bekendste versie kwam.
In Spanje stond dit nummer 15 weken op de eerste plek. In de US waren het deze versie en die van Al Martino die tegelijkertijd in de chart stond. Het was de versie van Andy die de hoogste positie wist te bereiken.
1088. Andy Williams - Speak Softly Love
[1972, #aw10, #hp15]
0
geplaatst: 18 augustus 2022, 17:25 uur
Whohooo, Kimmie staat eindelijk weer eens in een Top 40! Dát is lang geleden!
Goed getimed Shaky: ik ben net, eindelijk, na al die jaren het voor me uit te hebben geschoven en ruim 20 jaar te laat, dan toch begonnen aan The Sopranos. Zal me niks verbazen als dit nummer als een knipoog ook nog even voorbijkomt.
Geen idee of ik het nummer zonder maffia-associaties ook zou waarderen: ik kan het niet meer van elkaar loskoppelen.
7,7
Goed getimed Shaky: ik ben net, eindelijk, na al die jaren het voor me uit te hebben geschoven en ruim 20 jaar te laat, dan toch begonnen aan The Sopranos. Zal me niks verbazen als dit nummer als een knipoog ook nog even voorbijkomt.
Geen idee of ik het nummer zonder maffia-associaties ook zou waarderen: ik kan het niet meer van elkaar loskoppelen.
7,7
1
geplaatst: 18 augustus 2022, 17:32 uur
Wat een toeval EvilDrSmith, ik ben ook onlangs begonnen met The Sopranos!
0
geplaatst: 18 augustus 2022, 17:39 uur
1088. Andy Williams - Speak Softly Love: 6,5
1087. Kim Wilde - Cambodia: 8,5
1087. Kim Wilde - Cambodia: 8,5
1
geplaatst: 18 augustus 2022, 17:51 uur
2
geplaatst: 18 augustus 2022, 18:15 uur
EvilDrSmith schreef:
Dat zullen jullie je niet beklagen. Na Twin Peaks de beste serie ooit gemaakt. En The Godfather is na The Big Lebowski de beste film ooit gemaakt.
0
geplaatst: 18 augustus 2022, 19:37 uur
Andy Williams - Speak Softly Love 6,8
Kim Wilde - Cambodia 8,3
(alltime top 3 Kim Wilde nummer)
Wie doet er een Kim Wilde Greatest hits?
Kim Wilde - Cambodia 8,3
(alltime top 3 Kim Wilde nummer)
Wie doet er een Kim Wilde Greatest hits?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.