MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Irritant en grappig tegelijk, da's opzich al een kunst.

7

Het lied wordt nog irritanter en grappiger met de originele (?) videoclip (begint op 0'30").

7,5

Paul Young: 7.5
Sigala & Ella: 5
Herman van Veen: 3

6,8

Andy Williams - 6,5
Paul Young - 7,5
Sigala - 6,3

wavanbuuren
Ook ik ben terug van vakantie. Traditiegetrouw heb ik mijn mobiel zo min mogelijk aangeraakt, inhalen geblazen dus (sorry Shaky):

Kygo & Selena - 5
Scott Mckenzie - 7
Peter Straker - 7
Harry Styles - 7.5
Klubbheads - 6
Olivia N-J - 7,5
Bertus (iedereen weet inmiddels wel dat ik van artiesten hou die het leven en zichzelf niet te serieus nemen) - 7

wavanbuuren
Eminem - 8
Edwin Star - 6,5
Destiny's Child - 6,7
Tom Tom Club - 6,5
Limp Bizkit - 5
Jimmy Frey - 5

wavanbuuren
Kim Wilde - Wat was ze toch godvergeten sexy! - 8,8
Andy Williams - 7
Paiul Young - 7,3
Sigala - 4
Herman van Veen - 6,5

Geen probleem wavanbuuren. Welkom terug!

6,19 voor Herman van Veen en hij staat daarmee op plek 661.

Two Tons O Fun, The Weather Girls én een succesvolle solocarrière. Martha Elaine Wash heeft niks te klagen wat betreft haar run in de muziekindustrie.

Ze zingt overigens nog steeds en in 2020 kwam haar nieuwste album uit. Wij gaan luisteren naar een song die een dikke nummer 1-hit werd in de dance charts van de US, maar het nergens zo goed deed in de reguliere lijsten als in Nederland.

1092. Martha Wash - Carry On

[1992, #aw3, #hp36]

Leunt m.i. iets te sterk op deze. Wel aardig nummer verder.

6,5

Wat heeft ze toch een FAN-TAS-TI-SCHE stem. Als ze de looks had van Kim Wilde en componisten om haar heen die góede nummers voor haar schreven, dan had ik een andere favoriete zangeres.
Such a waste.

5,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:44 uur

geplaatst: vandaag om 22:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.