MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
wavanbuuren
Sjanet - 6,8

7

Soft Cell - 7,5

Janet scoort 6,31 gemiddeld en staat met haar tweede entry in dit topic ruim 200 plekken lager dan met haar eerste entry. Together Again belandt op de 621e plek.

Deze hele week nummer 1-hits en vandaag de allergrootste hit van een Nederlandse artiest in de Top 40 ooit. Niet enkel is het van Nederlandse bodem, het is nog in het Nederlands gezongen ook. 

Ik zal jullie er nog een sterker vertellen: dit is zelfs de 10e grootste nummer 1-hit in Nederland sinds het bestaan van de Top 40, en de 14e grootste hit overall in de Nederlandse Top 40.

Een ongekend succes dus, maar nu is de vraag: zijn wij net zo gek op deze song als Top 40 luisterend Nederland van 11 jaar geleden?

1102. Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee

[2011, #aw33, #hp1]

6,2

Leuk nummer, maar als je het te vaak hoort schurkt het tegen de irritatiegrens aan

jordidj1 schreef:

... maar als je het te vaak hoort schurkt het tegen de irritatiegrens aan

die grens was bij mij na de eerste paar keren al bereikt: 3.5

Wat jordidj1 zegt.

6.5

Dit is het perfecte lied dat exact mijn mening over de Top40 anno 21e eeuw bevestigd. En daar nog een schepje bovenop doet, ook. Knap gedaan hoor, dit soort rolbevestigende liedjes.

Irritatie? Welnee.
Ik spuw een beetje bloed, that's all.

2

1102. Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee: 2,5
1101. Janet Jackson - Together Again: 7

Janet Jackson - 9
Gers Pardoel - 1

Shaky

Kleuternummer

3

Vreselijk!

1,5

Wat een onzin allemaal, dit is toch gewoon een leuk en aanstekelijk niemendalletje.

8

cosmic kid (moderator)
3;rode vlekken

Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee : 3

Gers P: 5,5

wavanbuuren
5,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:11 uur

geplaatst: vandaag om 09:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.