Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 5 september 2022, 08:57 uur
Mungo Jerry - 6,8
Black Eyed Pies - 2 (zeer zware irritatiezone)
Sonny and Cher - 8,5 (twee fantastische stemmen by the way. Jammer dat die ene niet zo goed kon skieën).
Black Eyed Pies - 2 (zeer zware irritatiezone)
Sonny and Cher - 8,5 (twee fantastische stemmen by the way. Jammer dat die ene niet zo goed kon skieën).
0
geplaatst: 5 september 2022, 17:20 uur
7,50 gemiddeld voor dit olijke duo. Ze staan op plek 133. Daarmee is onze weekje nummer 1-hits voorbij. De nieuwe werkweek is weer begonnen; lekker random door de geschiedenis van de Top 40 heen.
We hoeven het toch niet meer te hebben over wat deze dame allemaal bereikt heeft in haar carrière?
Ze is al eens eerder langsgekomen in dit topic en de song waar we deze keer naar gaan luisteren is afkomstig van haar 23e studioalbum.
De inmiddels 80-jarige Barbra is overigens zeker nog niet klaar met zingen: in 2018 scoorde ze nog een nummer 8-positie in de US Dance chart.
1106. Barbra Streisand - Left in the Dark
[1984, #aw6, #hp20]
We hoeven het toch niet meer te hebben over wat deze dame allemaal bereikt heeft in haar carrière?
Ze is al eens eerder langsgekomen in dit topic en de song waar we deze keer naar gaan luisteren is afkomstig van haar 23e studioalbum.
De inmiddels 80-jarige Barbra is overigens zeker nog niet klaar met zingen: in 2018 scoorde ze nog een nummer 8-positie in de US Dance chart.
1106. Barbra Streisand - Left in the Dark
[1984, #aw6, #hp20]
0
geplaatst: 5 september 2022, 19:14 uur
1106. Barbra Streisand - Left in the Dark: 6,5
1105. Sonny & Cher - Little Man: 5
1104. The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling: 5,5
1105. Sonny & Cher - Little Man: 5
1104. The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling: 5,5
0
geplaatst: 5 september 2022, 22:02 uur
Ik lees omhoog scrollend Steinman, dús denk ik: aha, we krijgen Meat Loaf op ons bordje.
Scroll ik verder terug, zie ik een clip van... Barbra?
Goh, nooit geweten, maar ernaar luisterende liggen de lagen van Steinman driedubbeldik bovenop Barbra.
Ik weet niet of dat wel zo'n goeie Tindermatch is.
Wat mij betreft hebben ze het bij deze enkele date gelaten.
5
Scroll ik verder terug, zie ik een clip van... Barbra?
Goh, nooit geweten, maar ernaar luisterende liggen de lagen van Steinman driedubbeldik bovenop Barbra.
Ik weet niet of dat wel zo'n goeie Tindermatch is.
Wat mij betreft hebben ze het bij deze enkele date gelaten.
5
1
geplaatst: 5 september 2022, 22:23 uur
Moah seg ey, ik denk zo heel stilletjes in mijn hoofd zo hé, dat ik dat liedje van Rabarber Drijfzand eigenlijk niet zo heel mooi vind.
5
5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.