MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

9.5

Zuinige cijfers tot nu toe zeg, wat jij Johnny Marr? Heerlijk nummer, één van haar beste wat mij betreft

John Mayall 6
Lisa Scott-Lee 4
Björk 9

7,5

8,7

ArthurDZ schreef:
9.5

Zuinige cijfers tot nu toe zeg, wat jij Johnny Marr? Heerlijk nummer, één van haar beste wat mij betreft

8,3

Voor mij geen faffie, maar wel één van haar beste objectief gezien ja. Sowieso is Björk standaard minimaal een 8, geniale ish. Don Cappuccino en ForWhomThePeteTolls weten zo'n dingen ook wel. JoaMuse en jordidj1 ook, blijkbaar.

10

Björk, kapot mooi en supertoffe muziek. Dit nummer is gewoon perfectie voor mij! Meh voor mensen die een 2 of 3 geven, dan is er echt ergens iets mis gegaan met je...

Heb weinig met Björk, maar deze hoor ik wel graag.

8

Toevallig gisteren nog het album gedraaid. Tot mijn grote verbazing vond dochter het ‘wel leuk’.

9,5

Björk - Human Behaviour : 6

Het is zeker niet mijn muziek, maar als ik haar hoor ben ik altijd wel geïntrigeerd.

Ast
4

4

Plek 223 met 6,92 gemiddeld voor Human Behaviour.

Lang weekend, laten we deze drie dagen een aantal acts een herkansing aanbieden.

We beginnen met een 70's song die gecoverd werd door onder andere David Sanborn, Sydney Youngblood en Aaliyah.

Deze originele versie werd een wereldwijde hit waarbij er vooral hoog gescoord werd in de US, de UK en Canada. De song duurt eigenlijk (bijna) 12 minuten en bestaat uit Part I (A-kantje) en Part II (B-kantje). Dat A-kantje is de versie die de hitlijst bereikte. 

De achtergrondzang wordt overigens verzorgd door de familie van Marvin.

632. Marvin Gaye - Got to Give It Up

[1977, #aw4, #hp29] 

8,3

8,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:38 uur

geplaatst: vandaag om 13:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.