Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 september 2022, 19:11 uur
Heel erg zoet maar ergens heb ik er toch ook wel een zwak voor
6.6
6.6
1
geplaatst: 14 september 2022, 22:36 uur
Kleffe duetten zijn zelden zo mooi. Ik smijt er nog een halfje bovenop ter compensatie voor de povere ontvangst.
8.5
8.5
0
geplaatst: 14 september 2022, 23:49 uur
Destijd als tienjarige: Min 10. The worst of the worst. 

Nu als ongediplomeerd ouwe lul: haat/liefde. Het is té zoet, té klef, maar tegelijkertijd is de melodie pakkend en erg sfeervo gezongen. 5,5

Nu als ongediplomeerd ouwe lul: haat/liefde. Het is té zoet, té klef, maar tegelijkertijd is de melodie pakkend en erg sfeervo gezongen. 5,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 15 september 2022, 08:37 uur
Op het eerste gehoor weinig mis mee, maar uiteindelijk is het wel erg braaf en gladjes.
6
6
0
geplaatst: 15 september 2022, 17:09 uur
Peabo en Roberta belanden op plek 650 met 6,26 gemiddeld.
Eind jaren 80 wist deze Britse band rondom Carol Decker een aantal hits te scoren. Toch ging het vrij rap bergafwaarts met het succes voor deze band. Hun eerste album was een enorme hit, hun tweede album deed het eigenlijk alleen maar goed in hun thuisland en hun derde album werd gezien als flop. Direct na de release van dit derde album waren de bandleden er ook wel een beetje klaar mee en ze gingen uit elkaar.
Hun derde single was hun grootste hit en verschijnt geregeld in uitslagen van polls en enquêtes in de UK over 'favoriete 80s songs'.
1116. T'Pau - China in Your Hand
[1987, #aw11, #hp1]
Eind jaren 80 wist deze Britse band rondom Carol Decker een aantal hits te scoren. Toch ging het vrij rap bergafwaarts met het succes voor deze band. Hun eerste album was een enorme hit, hun tweede album deed het eigenlijk alleen maar goed in hun thuisland en hun derde album werd gezien als flop. Direct na de release van dit derde album waren de bandleden er ook wel een beetje klaar mee en ze gingen uit elkaar.
Hun derde single was hun grootste hit en verschijnt geregeld in uitslagen van polls en enquêtes in de UK over 'favoriete 80s songs'.
1116. T'Pau - China in Your Hand
[1987, #aw11, #hp1]
0
geplaatst: 15 september 2022, 17:12 uur
7 ik vind Heart And Soul eigenlijk leuker, al is dat de minder grote hit van de twee.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 15 september 2022, 17:33 uur
Een 7,5 en heart of soul is inderdaad leuker
1
geplaatst: 15 september 2022, 17:35 uur
Flack & Bryson: 9
Ik houd erg van zwemelduetten uit de jaren '80.
Ook wel mooi, maar niet veel meer dan dat.
T'Pau: 6,5
Ik houd erg van zwemelduetten uit de jaren '80.
Ook wel mooi, maar niet veel meer dan dat.
T'Pau: 6,5
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 15 september 2022, 17:36 uur
Een 7,5 en heart of soul is inderdaad leuker
0
geplaatst: 15 september 2022, 18:33 uur
T'Pau 7,8
Jeugdsentiment en dat over Heart and soul sluit ik me bij aan
Jeugdsentiment en dat over Heart and soul sluit ik me bij aan
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.