MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Nu ik het zo terugluister, vind ik haar stem toch wat smal, nasaler en minder goed dan ik dacht. Maar met zo'n volle bos rood krullend haar maakt dat toch geen flaus aus.
Heart & Soul vinnik trouwens weinig an.
7

Ik herinnerde mij dit nummer als een vreselijke draak, maar nu ik hem opnieuw beluister valt het me reuze mee.

6,3

7.8

Nog meer jeugdsentiment dan de vorige.

Racey - Some Girls : 8

Fais - Hey [feat. Afrojack] : 3

Peabo Bryson & Roberta Flack - Tonight, I Celebrate My Love : 6

T'Pau - China in Your Hand : 7,5

wavanbuuren
Ik sluit me volledig aan bij het ouwe lullen jeugdsentiment geneuzel.
Cassettebandjes opnemen van de radio.
Voor de TV naar Countdown kijken en later MTV en TMF.
Those were the days en dit was echt een knijter van een hit waar je niet omheen kon.

7,5

Precies een 6,8 gemiddeld plaatst T'Pau op plek 431.

Wat hebben Detective Eric Matthews uit Saw II en John Bennett uit Ted met elkaar gemeen? Juist! Beide zaten in een 80's boyband.

Niet zomaar een boyband trouwens; ze wisten 3 nummer 1-hits in de US te scoren en tussen 1988 en 1994 waren ze rete-populair.

Het nummer waar wij naar gaan luisteren eindigt meestal wel in elk internationaal lijstje wanneer het over 'beste' of 'favoriete' boyband-song gaat. Hier ook liefhebbers aanwezig?

1117. New Kids on the Block - Step by Step

[1990, #aw7, #hp12]

T'Pau - 7,5
New Kids - 5,5

Slechter verouderd dan enkele hits van collega-boybands uit die tijd. Maar goed, blijft wel leuk.

6

6

Tonight had bij mij véél beter gescoord, trouwens.

T'Pau: 8,7
NKOTB: 6,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:34 uur

geplaatst: vandaag om 13:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.