Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2022, 17:35 uur
Een nummer dat uit elkaar valt als je het zonder handschoenen aanpakt. Wel mooi, mits in beperkte dosering.
7
Bryson & Flack - 3
T'Pau - 7,4
NKotB - 4,2
New Kids - 1,5
7
Bryson & Flack - 3
T'Pau - 7,4
NKotB - 4,2
New Kids - 1,5
0
geplaatst: 18 september 2022, 20:28 uur
New Kids: 2,5
The Alan Parsons Project: 10 (met een griffel).
The Alan Parsons Project: 10 (met een griffel).
3
wavanbuuren
geplaatst: 19 september 2022, 08:54 uur
New Kids on the Block - Toen het uit kwam had ik er een gisgantische hekel aan. Nu gaat het inmiddels net.
6
Andere New Kids - 3
Alan Parsons - Al mijn hele leven is dit nummer de metafoor voor de melancholie die ik zo rijkelijk bezit, maar toch maar zelden laat zien. Nu ik zelf wat ouder ben (maar nauwelijks wijzer) krijgt de tekst nog een tikkie meer lading. Niet dat die nou zo baanbrekend is, maar het begrip en de berusting die er vanuit gaat, laat op een of andere manier alle stukjes op zijn plek vallen. Tegen de tijd dat de sax zijn werk doet zit ik volledig in mijn eigen mijmerende wereld.
10
6
Andere New Kids - 3
Alan Parsons - Al mijn hele leven is dit nummer de metafoor voor de melancholie die ik zo rijkelijk bezit, maar toch maar zelden laat zien. Nu ik zelf wat ouder ben (maar nauwelijks wijzer) krijgt de tekst nog een tikkie meer lading. Niet dat die nou zo baanbrekend is, maar het begrip en de berusting die er vanuit gaat, laat op een of andere manier alle stukjes op zijn plek vallen. Tegen de tijd dat de sax zijn werk doet zit ik volledig in mijn eigen mijmerende wereld.
10
1
geplaatst: 19 september 2022, 14:52 uur
Old and wise. 8,2
Een nummer dat gevoelsmatig op mij, net als bij wavanbuuren, omgekeerd evenredig van toepassing lijkt (old and dumber) en tevens dorstige associaties oproept.
https://img.cdandlp.com/2016/04/imgL/118140230.jpg
Een nummer dat gevoelsmatig op mij, net als bij wavanbuuren, omgekeerd evenredig van toepassing lijkt (old and dumber) en tevens dorstige associaties oproept.
https://img.cdandlp.com/2016/04/imgL/118140230.jpg
0
geplaatst: 19 september 2022, 17:45 uur
Alan Parsons doet het uitstekend met geen enkele onvoldoende en 7,64 gemiddeld. Plek 98 voor de mannen.
Julio Bernardo Euson was de eerste Antilliaan die de Nederlandse Top 40 wist te bereiken. In totaal scoorde hij hier 4 hits waarvan zijn eerste in 1971 en zijn laatste in 1975.
Wij gaan luisteren naar Julio's cover van een Phillip Goodhand-Tait song.
1120. Euson - Leon
[1974, #aw8, #hp14]
Julio Bernardo Euson was de eerste Antilliaan die de Nederlandse Top 40 wist te bereiken. In totaal scoorde hij hier 4 hits waarvan zijn eerste in 1971 en zijn laatste in 1975.
Wij gaan luisteren naar Julio's cover van een Phillip Goodhand-Tait song.
1120. Euson - Leon
[1974, #aw8, #hp14]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.