Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2022, 00:24 uur
Ik heb hier het singletje van.
Het kan er nog nét mee door.
Dan heb ik toch liever het singletje van 'Both Sides Now'.
Of nee, laat ook maar: ik heb al zes lp's van deze man in de kast staan en die draai ik ook nooit.
6
Het kan er nog nét mee door.
Dan heb ik toch liever het singletje van 'Both Sides Now'.
Of nee, laat ook maar: ik heb al zes lp's van deze man in de kast staan en die draai ik ook nooit.
6
0
wavanbuuren
geplaatst: 20 september 2022, 08:37 uur
Slaapverwekkend en ook geen bijzondere stem, wat een dergelijk liedje wel nodig heeft.
Ik geef dan ook een saaie beoordeling.
5,5
Ik geef dan ook een saaie beoordeling.
5,5
0
geplaatst: 20 september 2022, 09:28 uur
Sluit me voor een groot deel aan bij het oordeel van wavanbuuren.
6
6
1
geplaatst: 20 september 2022, 14:15 uur
0
geplaatst: 20 september 2022, 17:06 uur
De 837e plek voor Euson met een gemiddelde van 5,61.
Eddie Cochran stierf al op 21 jarige leeftijd en was slechts 6 jaar actief in de muziekwereld, maar wat een impact heeft hij gemaakt. Van experimenteren met overdubbing en distortion tot simpelweg tijdloze nummers op zijn naam hebben; wie weet wat hij nog teweeg had kunnen brengen als hij niet in dat ongeluk terecht was gekomen.
Hoe dan ook; veel bands maakten gretig gebruik van de originaliteit van Eddie. Zo ook deze Britse band die een grote hit scoorde met deze cover:
1121. Blue Cheer - Summertime Blues
[1968, #aw13, #hp1]
Eddie Cochran stierf al op 21 jarige leeftijd en was slechts 6 jaar actief in de muziekwereld, maar wat een impact heeft hij gemaakt. Van experimenteren met overdubbing en distortion tot simpelweg tijdloze nummers op zijn naam hebben; wie weet wat hij nog teweeg had kunnen brengen als hij niet in dat ongeluk terecht was gekomen.
Hoe dan ook; veel bands maakten gretig gebruik van de originaliteit van Eddie. Zo ook deze Britse band die een grote hit scoorde met deze cover:
1121. Blue Cheer - Summertime Blues
[1968, #aw13, #hp1]
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 20 september 2022, 20:40 uur
2; een van de slechtste covers die ik ken
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.