MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

6,16 voor Through the Wire: plek 682.

Juan Bastós of J. Bastós of Jay Bastós klinkt allemaal een stuk exotischer dan Rolf Steitz. Deze Keulenaar wist twee grote hits in de Nederlandse hitlijsten te scoren.

Na de twee hits startte hij nog een aantal bands die ook nog de nodige hits in Duitsland opleverde en was hij succesvol als producer en songwriter. 

Het nummer waar wij naar gaan luisteren deed het goed in Duitsland, Nederland en België.

1123. J. Bastós - Loop Di Love

[1971, #aw11, #hp3]

10 voor ome Kanye
3 voor J. Bastos

Shaky

lijkt wel eindeloos te duren, tot mijn verbazing slechts een goeie 2,5 minuut --> 3

2.5

Boring!

1122. Kanye West.
Stuitend overrated. Wat is die Kanye eigenlijk een matige artiest. Een liedje/melodietje van Chaka Khan jatten, irritante chipmunks mee laten kwelen en daar dan een beetje landerig lui overheen rappen. Eigenlijk ben ik met mijn 5 nog veel te mild. Laat ik er een 4 van maken.

1123. J. Bastós
Nogal een contrast: zo'n lullig hippiedeuntje en dan zo'n vuige, ruige, grofkorrelige zangstem. Die gozer zou wereldberoemd geweest zijn als hij in een hardrockband had gezongen. Maar ja, hij liet zich blijkbaar verleiden tot love, peace and shittiness.
5

J. Bastos: 5,5

Kanye een 10

J. Bastós - Loop Di Love : 6

Finn schreef:
lijkt wel eindeloos te duren, tot mijn verbazing slechts een goeie 2,5 minuut

Ja die ervaring had ik precies zo. Dit gaat maar door en gaat maar door..... nogal irritant nummer.

4,7

wavanbuuren
Finn schreef:
lijkt wel eindeloos te duren, tot mijn verbazing slechts een goeie 2,5 minuut --> 3

Helemaal eens, maar wel een puntje hoger (al weet ik niet waarom).
4

Loop Di Love scoort 4,55 en J. Bastós staat daarmee op plek 1019.

Timothy Torres was heel eventjes heel groot in de muziekwereld. Met een nummer dat hij zelf schreef, zong en produceerde wist hij een internationale superhit te scoren. 

Na dit nummer was het ook voorbij. Hij wist dan wel nog één keer hier in Nederland de hitlijst te bereiken, maar de rest van de wereld had wel genoeg van hem gehoord. Een jaar later stopte hij dan ook al met het uitbrengen van singles en richtte hij zich op het familieleven. 

Terug naar de 15 minutes of fame voor Timmy.  

1124. Timmy T. - One More Try

[1991, #aw13, #hp1]

melodieuze horror: 1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:48 uur

geplaatst: vandaag om 05:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.