MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Vreselijk natuurlijk, maar hé ik was 14 en de meisjes vonden het leuk op schoolfeestjes en in de disco.:)

Dus vooruit een 6

Verstootte LMR van de eerste plek dacht ik

2.3

Hier thuis werd er keihard meegezongen door mijn vriendin.... ik hoor het nummer voor het eerst.

5,8

De song van zaterdag zal niet vóór 19.00 gepost worden.

Lekker man, kunnen we nog een beetje langer naar One More Try luisteren

Timmy T. - One More Try : 6

Ik dacht even Tiny Tim te lezen.
Was het maar waar.
Liever novelty dan cruelty.
Bij het refrein kon ik het niet langer verdragen: ik wil graag een beetje van mijn weekend kunnen genieten.
2

One more try link ik automatisch aan Because I love you (The Postman song) van Stevie B, vrijwel zelfde procedure en 1dagsvlieg uit 1991

8,5

Ik ben in de minderheid, vrees ik.

Shaky schreef:
Hier thuis werd er keihard meegezongen door mijn vriendin.... ik hoor het nummer voor het eerst.

5,8

Kijk, zij snapt het.

Toch nog vóór 19.00 de nieuwe song

Timmy T. hoeft het van ons schijnbaar niet one more keer te tryen: hij krijgt slechts 4,56 gemiddeld en staat op plek 1017.

41 singles werden er uitgebracht door deze man uit Trinidad & Tobago. Zijn eerste in 1971, zijn meest recente in 2016. Zijn grote successen vonden plaats in 2 verschillende periodes: '76-'77 en '84-'88.

Wij gaan luisteren naar één van zijn vele hits. Deze komt uit 1977, was een 'single only' en bereikte de 2e plek in de UK charts.

Sinds 1989 is deze man trouwens vegetariër. Dus... ik dacht, ik meld het even.

1125. Billy Ocean - Red Light Spells Danger

[1977, #aw7, #hp12]

7.4 Leuke single

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:59 uur

geplaatst: vandaag om 03:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.