Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
wavanbuuren
geplaatst: 27 september 2022, 08:56 uur
Wel zielig voor hem dat ie altijd zoveel last heeft van zijn wang.
6,5
6,5
0
geplaatst: 27 september 2022, 17:08 uur
Nelly en Kelly scoren 5,35 en staan op plek 894.
Onder andere Johnny Mathis, Clay Aiken en James Last coverden dit nummer dat in zijn originele versie een enorme wereldhit werd.
Het was de theme song van Up Close & Personal (1996), maar deed het stukken beter dan de film zelf. Het nummer won een Grammy en werd genomineerd in nog drie andere categorieën. Daarnaast stond het nummer ook op de nominatielijst bij de Golden Globes en de Oscars.
1128. Celine Dion - Because You Loved Me
[1996, #aw15, #hp4]
Onder andere Johnny Mathis, Clay Aiken en James Last coverden dit nummer dat in zijn originele versie een enorme wereldhit werd.
Het was de theme song van Up Close & Personal (1996), maar deed het stukken beter dan de film zelf. Het nummer won een Grammy en werd genomineerd in nog drie andere categorieën. Daarnaast stond het nummer ook op de nominatielijst bij de Golden Globes en de Oscars.
1128. Celine Dion - Because You Loved Me
[1996, #aw15, #hp4]
3
geplaatst: 27 september 2022, 20:52 uur
Nelly - Dilemma [feat. Kelly Rowland]: 7
Nummer dat toch enige nostalgische gevoelens opwekt, meerbepaald naar de tijd dat je nog kon sms'en via Excel (zie 3:15).
Celine Dion - Because You Loved Me: 6
Nummer dat toch enige nostalgische gevoelens opwekt, meerbepaald naar de tijd dat je nog kon sms'en via Excel (zie 3:15).

Celine Dion - Because You Loved Me: 6
0
geplaatst: 28 september 2022, 10:40 uur
Die zag ik van jou even niet aankomen. Hulde voor je afwijkend stemgedrag. 

4
wavanbuuren
geplaatst: 28 september 2022, 12:24 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Die zag ik van jou even niet aankomen. Hulde voor je afwijkend stemgedrag.
Ik moet je eerlijk bekennen dat, mits zeer gedoseerd toegediend, ik de bash op Celine niet zo voel.
Dit liedje, wat ik een jaar of tien niet heb gehoord, kwam op mij vooral kabbelend, maar nergens irritant over. Een beetje een middle of the road ballad.
vandaar een weloverwogen 6,3
p.s. Ik heb Titanic dankzij drie verschillende vriendinnen, drie keer gezien, waarvan twee keer in de bioscoop. My heart will go on durf ik derhalve uit persoonlijke nostalgische overwegingen zelf nog wel ietsje hoger te geven. (maar dat durf ik alleen annoniem, verscholen achter mij alias toe te geven, in het echte leven ontken ik alles)
p.p.s. dank voor de interesse in mijn stemgedrag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.