Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 28 september 2022, 15:05 uur
wavanbuuren schreef:
Ik heb Titanic dankzij drie verschillende vriendinnen, drie keer gezien, waarvan twee keer in de bioscoop.
Ik heb Titanic dankzij drie verschillende vriendinnen, drie keer gezien, waarvan twee keer in de bioscoop.
Een mens zou voor minder monogaam worden

Verder volg ik de extreme haat ook niet zo; let wel, ik zou dit zeker niet voor mijn plezier opzetten, maar heel storend vind ik het ook niet. Hoor het liever dan Timmy T en Dire Straits bv:
5
Timmy T: 3,3
Billy Ocean: 5,7
Dire Straits: 4,6
Kelly & Nelly: 7,4
0
wavanbuuren
geplaatst: 28 september 2022, 15:20 uur
Monogamie ging nog wel, alleen mijn relaties duurden in die tijd doorgaans niet zo lang vrees ik.
Al heeft de film volgens mij ruim een jaar gedraaid, dus het had erger gekund.
0
geplaatst: 28 september 2022, 17:11 uur
4,40 voor Celine Dion en daarmee staat ze op plek 1037.
Dit was de 3e nummer 1-hit in de US Rock chart voor deze rockband uit Atlanta, Georgia, al kwam het in de reguliere Billboard chart niet verder dan plek 48.
In Europa deden ze het met deze song beter: het werd hun grootste hit in de UK en ook Nederland liep redelijk warm voor deze song.
1129. The Black Crowes - Remedy
[1992, #aw3, #hp24]
Dit was de 3e nummer 1-hit in de US Rock chart voor deze rockband uit Atlanta, Georgia, al kwam het in de reguliere Billboard chart niet verder dan plek 48.
In Europa deden ze het met deze song beter: het werd hun grootste hit in de UK en ook Nederland liep redelijk warm voor deze song.
1129. The Black Crowes - Remedy
[1992, #aw3, #hp24]
0
geplaatst: 28 september 2022, 19:22 uur
Ook niet lang, 3 weken top 40.
Voor mijn gevoel heb ik dit nummer half 1993 wel op de radio gehoord.
8,7
Voor mijn gevoel heb ik dit nummer half 1993 wel op de radio gehoord.
8,7
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 28 september 2022, 20:46 uur
Schoolvoorbeeld van een échte radiohit. Bescheiden hitsucces maar een allemansvriend op menig (classic rock) station.
8
8
1
geplaatst: 28 september 2022, 23:25 uur
wavanbuuren schreef:
p.s. Ik heb Titanic dankzij drie verschillende vriendinnen, drie keer gezien, waarvan twee keer in de bioscoop..
Mooie ontboezemingen. p.s. Ik heb Titanic dankzij drie verschillende vriendinnen, drie keer gezien, waarvan twee keer in de bioscoop..

Over boezemingen gesproken: ik heb de film misschien nog wel vaker gezien, met en/of zonder vriendin/kinderen, maar bij mij is dat nadrukkelijk ondanks Celine en dankzij Kate.

James Horner had veel beter de Black Crowes op zijn soundtrack kunnen zetten.
8,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.