Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2022, 15:15 uur
Twee doodsaaie nummers.
Ray Charles - 5,4
The Moody Blues - 5,7
Ray Charles - 5,4
The Moody Blues - 5,7
0
geplaatst: 4 oktober 2022, 17:09 uur
7,10 voor I'm Just a Singer. De Britten staan op plek 286.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat dit duo grotere hits had gescoord, maar het blijkt dat ze slechts 2x de top 10 wisten te bereiken in de Nederlandse Top 40. Aan de airplay zal het in ieder geval niet gelegen hebben...
Ondertussen zijn Thomas en Paul al ruim 7 jaar gestopt met het maken van muziek als duo. Voor de song waar wij naar gaan luisteren moeten we twintig jaar terug in de tijd.
1135. Acda en De Munnik - Ren Lenny Ren
[2002, #aw7, #hp17]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat dit duo grotere hits had gescoord, maar het blijkt dat ze slechts 2x de top 10 wisten te bereiken in de Nederlandse Top 40. Aan de airplay zal het in ieder geval niet gelegen hebben...
Ondertussen zijn Thomas en Paul al ruim 7 jaar gestopt met het maken van muziek als duo. Voor de song waar wij naar gaan luisteren moeten we twintig jaar terug in de tijd.
1135. Acda en De Munnik - Ren Lenny Ren
[2002, #aw7, #hp17]
0
geplaatst: 4 oktober 2022, 18:46 uur
1135. Acda en De Munnik - Ren Lenny Ren: 7
1134. The Moody Blues - I'm Just a Singer (in a Rock and Roll Band) : 5
1134. The Moody Blues - I'm Just a Singer (in a Rock and Roll Band) : 5
0
geplaatst: 4 oktober 2022, 19:57 uur
7,25
Met afstand hun beste song. Sterker nog, hun enige goede song (voor zover ik weet).
Met afstand hun beste song. Sterker nog, hun enige goede song (voor zover ik weet).
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 4 oktober 2022, 20:45 uur
Acda en De Munnik hebben een aantal fijne liedjes. Ook een aantal niet maar dat geldt weer niet voor deze: 7
0
geplaatst: 4 oktober 2022, 21:33 uur
Acda & De Munnik: ik heb altijd begrepen dat dit nummer en de gelijknamige rockopera een verwijzing was naar standup comedian Lenny Bruce. Daarom had het mijn sympathie. Maar als ik dit nu wil verifiëren zie ik dat nergens staan. Was het een vage hersenspinsel van mij?
Evenzogoed zeker een van de betere nummers tussen alle bagger en zonnenstralendrek die het duo uitkraamde.
6,5
Moody Blues: wat een cool basloopje heeft dit nummer eigenlijk, nooit zo bewust van geweest.
Vette shit is dit nummer sowieso: prachtige, bijna in chaos verzande bombast. 8,7
Evenzogoed zeker een van de betere nummers tussen alle bagger en zonnenstralendrek die het duo uitkraamde.
6,5
Moody Blues: wat een cool basloopje heeft dit nummer eigenlijk, nooit zo bewust van geweest.
Vette shit is dit nummer sowieso: prachtige, bijna in chaos verzande bombast. 8,7
0
wavanbuuren
geplaatst: 5 oktober 2022, 09:26 uur
Best symathieke kerels, maar dat is ook meteen het probleem.
Allemansvrienden maken veilige allemansvriendenmuziek voor de meute.
Niet bepaald iets wat het kritische MuMe publiek op laat veren van de stoel.
En terecht.
6,2 (zo'n beetje de bovenkant van hun oevre).
Allemansvrienden maken veilige allemansvriendenmuziek voor de meute.
Niet bepaald iets wat het kritische MuMe publiek op laat veren van de stoel.
En terecht.
6,2 (zo'n beetje de bovenkant van hun oevre).
0
geplaatst: 5 oktober 2022, 14:12 uur
Niet aan mij besteed, maar ik stoor me er verder ook niet aan.
6
6
0
geplaatst: 5 oktober 2022, 17:08 uur
Renny Lenny! Op naar de 799e plek met dat gemiddelde van 5,80 van jou.
Tijd om de 2e best scorende artiest in de Nederlandse Top 40 aller tijden nog eens een entry in dit topic te gunnen.
Ze is op dit moment hard aan een comeback aan het werken want de hits zijn al jaren opgedroogd. Wat een verschil met bijvoorbeeld het jaartal waaruit de hit kwam waar wij vandaag naar gaan luisteren. In die periode was ze niet uit de hitlijsten weg te denken. Ach ja, niets duurt voor altijd.
Michael Jackson heeft vanwege één zinnetje een writing credit gekregen voor dit nummer dat in heel veel plekken ter wereld op de eerste plek van de hitlijst belandde.
1136. Rihanna - Don't Stop the Music
[2007, #aw20, #hp1]
Tijd om de 2e best scorende artiest in de Nederlandse Top 40 aller tijden nog eens een entry in dit topic te gunnen.
Ze is op dit moment hard aan een comeback aan het werken want de hits zijn al jaren opgedroogd. Wat een verschil met bijvoorbeeld het jaartal waaruit de hit kwam waar wij vandaag naar gaan luisteren. In die periode was ze niet uit de hitlijsten weg te denken. Ach ja, niets duurt voor altijd.
Michael Jackson heeft vanwege één zinnetje een writing credit gekregen voor dit nummer dat in heel veel plekken ter wereld op de eerste plek van de hitlijst belandde.
1136. Rihanna - Don't Stop the Music
[2007, #aw20, #hp1]
0
geplaatst: 5 oktober 2022, 17:11 uur
Ja niet moeilijk dat de hits zijn opgedroogd, ze heeft immers ook alweer zes jaar geen nieuwe plaat meer uitgebracht.
Maar ze verzorgt de halftime show van de volgende Superbowl dus er zit binnenkort wel wat aan te komen denk ik dan.
6,5 voor deze. Niet vreselijk maar ze heeft betere singles.
Maar ze verzorgt de halftime show van de volgende Superbowl dus er zit binnenkort wel wat aan te komen denk ik dan. 6,5 voor deze. Niet vreselijk maar ze heeft betere singles.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.