Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 4 november 2022, 21:21 uur
Best bijzonder om users die ongeveer alles van na pak hem beet 2000 affikken hier hoge cijfers voor te zien geven. Beetje vergelijkbaar met Mi Gente qua niveau toch?
5,5
5,5
1
geplaatst: 4 november 2022, 21:58 uur
Edgar18 schreef:
Best bijzonder om users die ongeveer alles van na pak hem beet 2000 affikken hier hoge cijfers voor te zien geven. Beetje vergelijkbaar met Mi Gente qua niveau toch?
5,5
5,5
Dit is toch van veel hoger niveau dan Mi Gente (dat 13-in-een-dozijn-latin is en snel vergeten). Moeten evergreens per definitie laag gequoteerd worden?
0
geplaatst: 5 november 2022, 08:44 uur
Edgar18 schreef:
Ik snap je punt, maar je pakt het verkeerde vergelijkingsmateriaal

Een 5 van mijn kant, nooit mijn ding geweest dit
0
geplaatst: 5 november 2022, 14:52 uur
LucM schreef:
Dit is toch van veel hoger niveau dan Mi Gente (dat 13-in-een-dozijn-latin is en snel vergeten). Moeten evergreens per definitie laag gequoteerd worden?
Integendeel, meer dan genoeg schitterende evergreens. Deze hoort daar voor mij niet bij, maar das slechts een smaakkwestie. Waarom het een hoger niveau zou zijn dan Mi Gente ontgaat me echter. Lijkt me nogal subjectief, evenals de waardering voor de nummers in kwestie.Dit is toch van veel hoger niveau dan Mi Gente (dat 13-in-een-dozijn-latin is en snel vergeten). Moeten evergreens per definitie laag gequoteerd worden?
0
geplaatst: 5 november 2022, 17:09 uur
Procol Harum komt nét te kort om de top 50 te halen. Met 7,94 staan ze op plek 53. Daarmee is de week van enkel nummer 1-hits afgesloten en gaan we weer random kriskras door de geschiedenis.
Robert Barisford Brown Sr. wist in 1986 met zijn eerste single meteen een nummer 1-hit op de R&B Chart te scoren. Vanaf toen ging het hard. Tussen 1988 en 1992 stond hij maar liefst 8x in de top 10 van de reguliere US Chart.
De song waar wij naar gaan luisteren was de eerste waar hij in meer dan 1 land een Gouden Plaat mee wist te scoren. Hij won er ook een Grammy mee.
1167. Bobby Brown - Every Little Step
[1989, #aw4, #hp28]
Robert Barisford Brown Sr. wist in 1986 met zijn eerste single meteen een nummer 1-hit op de R&B Chart te scoren. Vanaf toen ging het hard. Tussen 1988 en 1992 stond hij maar liefst 8x in de top 10 van de reguliere US Chart.
De song waar wij naar gaan luisteren was de eerste waar hij in meer dan 1 land een Gouden Plaat mee wist te scoren. Hij won er ook een Grammy mee.
1167. Bobby Brown - Every Little Step
[1989, #aw4, #hp28]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.