Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 18 november 2022, 19:59 uur
Johnny Marr schreef:
Maar hoe dan? Hoezo the fuck dan? Toch één van de beste popnummers ooit gemaakt? Soms snap ik jou echt niet, en alle mensen die dit een laf zeventje geven.
(quote)
Maar hoe dan? Hoezo the fuck dan? Toch één van de beste popnummers ooit gemaakt? Soms snap ik jou echt niet, en alle mensen die dit een laf zeventje geven.
Mensen geven dit gewoon een terecht zeventje, stop zelf met preken ofzo.
1
geplaatst: 18 november 2022, 20:57 uur
Die maakt, qua 80's-hits van Madge, het meeste kans bij mij idd, samen met Like A Prayer en Borderline

0
geplaatst: 18 november 2022, 21:03 uur
ArthurDZ weet wat de beste 80's Madonna hits zijn - met Into the Groove er nog bij. Deze vind ik een stuk minder. Krijgt zelfs geen 7.
6,5
6,5
1
geplaatst: 18 november 2022, 21:08 uur
Titmeister schreef:
ArthurDZ weet wat de beste 80's Madonna hits zijn - met Into the Groove er nog bij.
ArthurDZ weet wat de beste 80's Madonna hits zijn - met Into the Groove er nog bij.
Ohhh hoe kon ik die vergeten! Ook een geniale popsingle inderdaad!
0
geplaatst: 19 november 2022, 00:08 uur
George Baker Selection - Dear Ann : 7
Backstreet Boys - Shape of My Heart : 4
Madonna - Papa Don't Preach : 7
Backstreet Boys - Shape of My Heart : 4
Madonna - Papa Don't Preach : 7
0
geplaatst: 19 november 2022, 10:52 uur
Ja ok Live to Tell, Borderline en Into the Groove zijn ook een dikke 10. Like a Prayer 'maar' 9,5 tho :S
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 19 november 2022, 12:24 uur
Alles wat je wenst en meer van een Madonna single in de 80es.Enkel en alleen een 9,5 omdat ze nog net iets betere heeft.
0
geplaatst: 19 november 2022, 16:15 uur
Nee hoor, verder dan het herkennen van de titel kwam ik niet. Tot dat ik 'em even opzette.... ohjee, dat nummer!
Nou, "bedankt" voor reminding me 
Al zijn de Backstreet Boys nog twee treetjes gruwelijker. Krimmenele, je zal dat maar als Backstreet Boy destijds vrijwillig (?) hebben moeten zingen. Dan valt het met de werkomstandigheden van Nepalese arbeidsmigranten in Qatar nog reuze mee.
1,5
Een van Madonna's beste uit de 80s: 8
Nou, "bedankt" voor reminding me 
Al zijn de Backstreet Boys nog twee treetjes gruwelijker. Krimmenele, je zal dat maar als Backstreet Boy destijds vrijwillig (?) hebben moeten zingen. Dan valt het met de werkomstandigheden van Nepalese arbeidsmigranten in Qatar nog reuze mee.
1,5
Een van Madonna's beste uit de 80s: 8
0
geplaatst: 19 november 2022, 17:31 uur
Een mooie 7,37 gemiddeld voor Madonna die daarmee op plek 179 staat.
Urbain Joseph Servranckx, wereldberoemd in België en Nederland. In zijn thuisland wist hij geregeld de hitlijst te halen, in Nederland slechts 1 keer.
Hij haalde hier zijn hitnotering in het jaar dat hij een soort van comeback genoot (hij was natuurlijk nooit écht weggeweest, maar toch). Mede dankzij het succes van de televisieserie 'Genoeg gelachen, nu humor' werd deze song goed ontvangen:
1182. Urbanus - Poesje Stoei
[1995, #aw9, #hp15]
Urbain Joseph Servranckx, wereldberoemd in België en Nederland. In zijn thuisland wist hij geregeld de hitlijst te halen, in Nederland slechts 1 keer.
Hij haalde hier zijn hitnotering in het jaar dat hij een soort van comeback genoot (hij was natuurlijk nooit écht weggeweest, maar toch). Mede dankzij het succes van de televisieserie 'Genoeg gelachen, nu humor' werd deze song goed ontvangen:
1182. Urbanus - Poesje Stoei
[1995, #aw9, #hp15]
0
geplaatst: 19 november 2022, 17:33 uur
Van Madonna naar Urbanus
3
En ik had al gestemd maar mm ligt er elke dag tegenwoordig af periodes blijkbaar
3
En ik had al gestemd maar mm ligt er elke dag tegenwoordig af periodes blijkbaar
1
geplaatst: 19 november 2022, 17:37 uur
Tis een drama: ik heb dit liedje van vandaag nu al voor de 3e keer gepost zelfs pureshores. Hopelijk blijft het nu wel staan.
In alle topics waar ik even gekeken heb is alles wat tussen +- 17.00 en 17.30 gepost is, plots verdwenen.
In alle topics waar ik even gekeken heb is alles wat tussen +- 17.00 en 17.30 gepost is, plots verdwenen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.