Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 23 november 2022, 17:09 uur
6,08 voor Rita die zich naar plek 751 rookt.
Van de eerste zeven singles die deze Amerikaan uitbracht wisten er maar liefst 5 de eerste plek in de Adult Alternative Airplay chart te bereiken. Vanaf single één in 2002 was hij een succes en afgelopen jaar stond hij opnieuw op de eerste plek in die chart met zijn meest recente single.
Wij gaan vandaag luisteren naar een song die vooral in Scandinavië ontzettend goed werd ontvangen.
Volgens sommige critici is deze song teveel een lofzang voor drugsgebruik, volgens Mayer zelf heeft het daar niks mee te maken.
1186. John Mayer - Who Says
[2009, #aw7, #hp18]
Van de eerste zeven singles die deze Amerikaan uitbracht wisten er maar liefst 5 de eerste plek in de Adult Alternative Airplay chart te bereiken. Vanaf single één in 2002 was hij een succes en afgelopen jaar stond hij opnieuw op de eerste plek in die chart met zijn meest recente single.
Wij gaan vandaag luisteren naar een song die vooral in Scandinavië ontzettend goed werd ontvangen.
Volgens sommige critici is deze song teveel een lofzang voor drugsgebruik, volgens Mayer zelf heeft het daar niks mee te maken.
1186. John Mayer - Who Says
[2009, #aw7, #hp18]
0
geplaatst: 23 november 2022, 17:16 uur
In BE blijkbaar niet opgedoken, deze single. Vandaar dat ik 'm niet ken. Best een aangenaam plaatje, ik kan er weinig op tegen hebben. Maar ook van de eerste tot de laatste noot extreem voorspelbaar. Een extra randje was welkom geweest.
6
6
0
geplaatst: 23 november 2022, 23:07 uur
ranboy schreef:
De saaiste musicus van de laatste 20 jaar.
John Mayer is typisch zo'n naam die ik wel eens tegenkom, maar waar ik eigenlijk geen muziek van ken. Maar goed, als ik jouw reactie lees zou het goed kunnen dat ik er al wel eens nummers van gehoord heb maar die gewoon niet bijgebleven zijn. De saaiste musicus van de laatste 20 jaar.

Who Says klinkt inderdaad best saai.
5,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 24 november 2022, 10:56 uur
Ik vind John Mayer juist een van de betere main-stream artiesten van dit millenium.
Dat dit niet het meest boeiende chanson is wat er bestaat kan ik me wel indenken, maar zo slecht als de zuurpruimen willen doen geloven........?
6,7
Dat dit niet het meest boeiende chanson is wat er bestaat kan ik me wel indenken, maar zo slecht als de zuurpruimen willen doen geloven........?
6,7
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.