MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Geef mij toch maar Peter Green's Fleetwood Mac, maar opzich is er niet veel mis met deze plaat 6,8

7,5

Everywhere had een 10 gekregen

Ik snap Fleetwood Mac nooit. Dit is wel een van hun betere.

6,5

wavanbuuren
Ik vind Rumours in zijn geheel nog wel een stuk sterker dan de som der delen (op the chain na).

Als los nummer weinig mis mij maar ook weer niet fantastisch.

7,5

Ik ben (ook) meer van de Peter Green-variant of van Christines eerste band Chicken Shack, maar als GoodLadySmith dit nummer gisteravond opzette - wellicht als eerbetoon, wellicht als hint - dan hoor je mij niet klagen. 7

1193. Mike and the Mechanics : het is maar goed dat het een lang nummer is, waardoor het tweede deel het erbarmelijk saaie eerste flutgedeelte nog een beetje kan recht trekken. Al zorgen die Band Aid-meets-'I Want To Know What Love Is-koortjes ook niet voor omhoog krullende mondhoeken. 5

Fleetwood Mac belandt op plek 122 met een gemiddelde van 7,59.

Deze man uit Southampton is niet enkel singer-songwriter, hij is ook producer en dirigent. Dat laatste doet hij trouwens niet onverdienstelijk. Zo stond hij al voor de London Symphony, Royal Philharmonic, London Philharmonic, Sydney Symphony en de Stuttgart Philharmonic.

De man kan sowieso niet stilzitten: nadat hij in 1980 een album had opgenomen in Nederland besloot hij samen met zijn familie per boot bijna 3 jaar lang de wereld rond te reizen.

Wij gaan terug naar het jaar dat hij een aantal hits scoorde op het Europese vasteland.

1195. Mike Batt - Lady of the Dawn

[1979, #aw7, #hp11]

Ik ben een weekendje weg waardoor het onvoorspelbaar wordt op welke tijdstippen de liedjes morgen en zondag gepost gaan worden. Waarschijnlijk later dan normaal. De gemiddelden van de songs van dit weekend komen sowieso pas maandag.

Fleetwood Mac - You Make Loving Fun : 7,5

Mike Batt - Lady of the Dawn : 7

Mike Batt - Lady of the Dawn 4,8

Schreef ook Bright Eyes van Art Garfunkel maar dit is een minder aftreksel.

6

7

Wel een zeiknummer, maar deze kan ik aardig hebben.

nee 4

cosmic kid (moderator)
Een 6je maar dan wel van de kleinste soort

Fleetwood Mac: 8,5
Mike Batt: 7

LucM schreef:
Schreef ook Bright Eyes van Art Garfunkel maar dit is een minder aftreksel.

Welja, daar moest ik tijdens het luisteren inderdaad constant aan denken. Een Bright Eyes van de Aldi.

4.5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:02 uur

geplaatst: vandaag om 02:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.