MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Stevie Ann 5,5
Mike & the Mechanics 6,3

Mike and the Mechanics - The Living Years : 7,5

Übersentimenteel natuurlijk, maar ik hoorde hem laatst voor het eerst in jaren weer op de radio, en toen kwam ie toch wel binnen.

8

1193. Mike and the Mechanics - The Living Years: 7,5
1192. Stevie Ann - The Poetry Man: 5
1191. Eagles - Hotel California: 4

cosmic kid (moderator)
Een zeer vakkundig gemaakte pop/rock song zonder scherpe randjes. Soms heeft een mens niet meer nodig om gelukkig te zijn: 7,5

4,5

Ik heb wel wat meer nodig dan dit.

cosmic kid schreef:
Een zeer vakkundig gemaakte pop/rock song zonder scherpe randjes. Soms heeft een mens niet meer nodig om gelukkig te zijn

Precies dit, en voor mij komt er dan ook nog een kleine jeugdsentimentbonus bij: 8.0

Stevie Ann: 8,5
Mike & the Mechanics: 8,0

8,2 wat een klein hitje toen

wavanbuuren
7,7

M&tM: 4,5

Ast
Eagles: 8,3
Stevie Ann: 6
Mike + Mechanics: 4

6,58 voor Mike and the Mechanics. Ze staan op plek 556.

Gisteren overleed Christine McVie op 79 jarige leeftijd. Laten we een Fleetwood Mac song doen die door haar werd geschreven en waar zij de lead vocals voor haar rekening nam.

1194. Fleetwood Mac - You Make Loving Fun

[1977, #aw5, #hp27]

Bij Rumours staan mijn blauwe sterretjes bij de eerste drie nummers, als ik een vierde zou mogen uitdelen, dan zou deze 'm krijgen!

9

8,25

Ik vond dit als 11-jarige destijds al de beste van de vier singles van Rumours, en dat is niet veranderd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:12 uur

geplaatst: vandaag om 00:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.