MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

wavanbuuren
Uiteindelijk is Nicks voor mij toch de ziel van Fleedwood Mac, meer dan die andere Stevie.

7,5

Stevie Nicks: 8,5

6,4 voor Rooms on Fire. Stevie Nicks staat op plek 634.

Song nummer 1200, dus morgen volgt er weer een overzicht van het totale klassement. Eens kijken waar we deze song in dat klassement gaan plaatsen.

Dit was indertijd een aanbrekende song die de wereld veroverde en sindsdien de ene na de andere prijs won. Ondertussen zijn we bijna 45 jaar verder; hoe bevalt deze song anno 2022?

1200. Sugarhill Gang - Rapper's Delight

[1979, #aw14, #hp1]

Stevie - 6
Sugarhill Gang - 6

Shaky

De video is nu niet bepaald representatief met zo'n slecht geluid, wél leuk om te zien, maar gelukkig ken ik de studio-versie maar al te goed. And I like it. Weerklonk vaak ten huize Esteban in de jaren 80.

8

esteban schreef:
De video is nu niet bepaald representatief met zo'n slecht geluid, wél leuk om te zien

Mee eens. Ik twijfelde welke ik zou posten, maar aangezien iedereen dit nummer wel kent (of neem ik nu iets aan dat niet klopt?) leek het me leuker om bewegend beeld erbij te hebben.

Shaky schreef:
(quote)

Mee eens. Ik twijfelde welke ik zou posten, maar aangezien iedereen dit nummer wel kent (of neem ik nu iets aan dat niet klopt?) leek het me leuker om bewegend beeld erbij te hebben.

En je had gelijk.

Sugar Hill Gang: 6,5

Nicks - Room 7

Rappers Delight 7,25

Regard - Ride It: 7,2
Stevie Nicks - Rooms on Fire: 6
Sugarhill Gang - Rapper's Delight: 6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:42 uur

geplaatst: vandaag om 16:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.