Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 7 december 2022, 11:56 uur
Uiteindelijk is Nicks voor mij toch de ziel van Fleedwood Mac, meer dan die andere Stevie.
7,5
7,5
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:06 uur
6,4 voor Rooms on Fire. Stevie Nicks staat op plek 634.
Song nummer 1200, dus morgen volgt er weer een overzicht van het totale klassement. Eens kijken waar we deze song in dat klassement gaan plaatsen.
Dit was indertijd een aanbrekende song die de wereld veroverde en sindsdien de ene na de andere prijs won. Ondertussen zijn we bijna 45 jaar verder; hoe bevalt deze song anno 2022?
1200. Sugarhill Gang - Rapper's Delight
[1979, #aw14, #hp1]
Song nummer 1200, dus morgen volgt er weer een overzicht van het totale klassement. Eens kijken waar we deze song in dat klassement gaan plaatsen.
Dit was indertijd een aanbrekende song die de wereld veroverde en sindsdien de ene na de andere prijs won. Ondertussen zijn we bijna 45 jaar verder; hoe bevalt deze song anno 2022?
1200. Sugarhill Gang - Rapper's Delight
[1979, #aw14, #hp1]
1
geplaatst: 7 december 2022, 17:49 uur
De video is nu niet bepaald representatief met zo'n slecht geluid, wél leuk om te zien, maar gelukkig ken ik de studio-versie maar al te goed. And I like it.
Weerklonk vaak ten huize Esteban in de jaren 80.
8
Weerklonk vaak ten huize Esteban in de jaren 80.8
1
geplaatst: 7 december 2022, 18:04 uur
esteban schreef:
De video is nu niet bepaald representatief met zo'n slecht geluid, wél leuk om te zien
De video is nu niet bepaald representatief met zo'n slecht geluid, wél leuk om te zien
Mee eens. Ik twijfelde welke ik zou posten, maar aangezien iedereen dit nummer wel kent (of neem ik nu iets aan dat niet klopt?) leek het me leuker om bewegend beeld erbij te hebben.
1
geplaatst: 7 december 2022, 18:10 uur
Shaky schreef:
Mee eens. Ik twijfelde welke ik zou posten, maar aangezien iedereen dit nummer wel kent (of neem ik nu iets aan dat niet klopt?) leek het me leuker om bewegend beeld erbij te hebben.
(quote)
En je had gelijk.

0
geplaatst: 7 december 2022, 20:33 uur
Regard - Ride It: 7,2
Stevie Nicks - Rooms on Fire: 6
Sugarhill Gang - Rapper's Delight: 6
Stevie Nicks - Rooms on Fire: 6
Sugarhill Gang - Rapper's Delight: 6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.