Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2021, 17:13 uur
Melanie B scoort 4,99 gemiddeld en daarmee komt ze op plek 568. Een ander weekend gaan we verder met dit thema. Voor nu struinen we weer verder door de Top 40-geschiedenis.
Deze New Yorkers wisten 9 top 10-hits te scoren in de Amerikaanse hitlijst waaronder het nummer van vandaag. Het was hun tweede single en de eerste die in Nederland de hitlijst wist te bereiken.
Dit nummer, met die herkenbare piano riff als opener, werd geschreven door Lou Gramm en Mick Jones.
641. Foreigner - Cold as Ice
[1977, #aw6, #hp13]
Deze New Yorkers wisten 9 top 10-hits te scoren in de Amerikaanse hitlijst waaronder het nummer van vandaag. Het was hun tweede single en de eerste die in Nederland de hitlijst wist te bereiken.
Dit nummer, met die herkenbare piano riff als opener, werd geschreven door Lou Gramm en Mick Jones.
641. Foreigner - Cold as Ice
[1977, #aw6, #hp13]
1
geplaatst: 31 mei 2021, 21:06 uur
Kan iemand mij uitleggen waarom dit nummer een voldoende verdient? Zouteloos en belegen vind ik het. Na de intro is de lol er gelijk af...
2,5
Meer kan ik er niet van maken.
2,5
Meer kan ik er niet van maken.
1
geplaatst: 1 juni 2021, 06:31 uur
Fathead schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom dit nummer een voldoende verdient? .
Kan iemand mij uitleggen waarom dit nummer een voldoende verdient? .
Jouw hart zal eerst moeten ontdooien

0
geplaatst: 1 juni 2021, 17:17 uur
Plek 333 voor Cold as Ice met een gemiddelde van 6,55. Consequent zijn we in dit topic in ieder geval: de twee plekken boven Foreigner in het klassement zijn genre-genoten Guns 'N Roses en Mark Knopfler.
Met drie nummer 1-noteringen en één 5e plek, doet deze Deventerse zanger het in de Belgische hitlijsten aanzienlijk beter dan in de Nederlandse Top 40 waar hij meestal in de tipparade strandt.
Toch zal deze talentenjachtdeelnemer niks te klagen hebben over populariteit: het publiek stemde hem tot winnaar van het derde seizoen van X-factor, zijn veel beluisterde podcast won zowel de Online Radio Awards als de Dutch Podcast Awards, en samen met zijn vrouw is hij geregeld in televisieprogramma's te zien.
In 2020 was het dan eindelijk raak in de Nederlandse Top 40 en hij scoorde een monsterhit. Lopen wij hier ook warm voor?
642. Jaap Reesema & Pommelien Thijs - Nu Wij Niet Meer Praten
[2020, #aw23, #hp1]
Met drie nummer 1-noteringen en één 5e plek, doet deze Deventerse zanger het in de Belgische hitlijsten aanzienlijk beter dan in de Nederlandse Top 40 waar hij meestal in de tipparade strandt.
Toch zal deze talentenjachtdeelnemer niks te klagen hebben over populariteit: het publiek stemde hem tot winnaar van het derde seizoen van X-factor, zijn veel beluisterde podcast won zowel de Online Radio Awards als de Dutch Podcast Awards, en samen met zijn vrouw is hij geregeld in televisieprogramma's te zien.
In 2020 was het dan eindelijk raak in de Nederlandse Top 40 en hij scoorde een monsterhit. Lopen wij hier ook warm voor?
642. Jaap Reesema & Pommelien Thijs - Nu Wij Niet Meer Praten
[2020, #aw23, #hp1]
1
geplaatst: 1 juni 2021, 17:39 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.