MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Boutnummer is nog zachtjes uitgedrukt. Dit is je reinste trommelvliesmarteling.

1

1,6

3 dit nummer laat me cold as ice

Middelmatige poging om het grandioze Als Het Avond Is na te doen.

6

642. Jaap Reesema & Pommelien Thijs - Nu Wij Niet Meer Praten: 3
641. Foreigner - Cold as Ice: 5

JoaMuse schreef:

+1

6

Foreigner - Cold as Ice: 4.5

3

Foreigner - Cold as Ice 7.7

Dit is zeker niet DE Pommelien?

3,5

Niet slechter of beter dan die zwaar overschatte "Als het Avond is", alsof die zo origineel was.

5

JoaMuse schreef:

6

In het begin denk ik eerder aan een Nederlandstalige Foolish Games. Een stuk minder, maar toch hou ik hier best wel van.

7

Jaap & Pom: 4

wavanbuuren
5,5

wavanbuuren
JoaMuse schreef:

6

Wat weer een redelijke poging was om Lady Antebellum met Need you Now na te doen.

Mel C: 8, wat een banger is dit zeg. Maar ja, Missy Elliott - persoonlijke heldin voor mij, sowieso bonuspunt dus.

Foreigner: ook een 8, onderschat hier. Kanye West - Cold, nuff said.

Jaap & Pommelien: gewoon ook een 8, fuck it. Onderschat hier. jordidj1 zeg er maar niks van.

Ast
5,8

Het lijkt erop dat wij als deelnemers collectief aan dit topic niet helemaal kunnen plaatsen waarom dit zo'n kneiter van een hit is geworden want Nu Wij Niet Meer Praten belandt op plek 617 met een gemiddelde van 4,09.

Vandaag een band die veel Latin en Jazz invloeden in hun (pop)muziek gebruikt. Wij gaan luisteren naar hun debuutsingle waarmee een zeer succesvolle periode aanbrak. Een jaar of vier later was het commerciële succes opgedroogd, maar de band bleef muziek maken en de fans gingen nergens naartoe. Tegenwoordig maakt de band voornamelijk nog jazz(y) songs.

Het zonnetje schijnt, tijd voor wat sophisti-pop/jazz-funk uit het Verenigd Koninkrijk. 

643. Matt Bianco - Get Out of Your Lazy Bed

[1984, #aw4, #hp28]

Shaky schreef:
Het lijkt erop dat wij als deelnemers collectief aan dit topic niet helemaal kunnen plaatsen waarom dit zo'n kneiter van een hit is geworden want Nu Wij Niet Meer Praten belandt op plek 617 met een gemiddelde van 4,09.

Dat zouden best wel eens 2 verschillende dingen kunnen zijn

Een 7 voor deze.

8 kijk dit is nu lekkere muziek. Voor de corona uitbraak nog gezien in Eindhoven in FIFTH. Voor het allereerst dat ik me kapot geschaamd heb voor mede publiek die "vergaderen" belangrijker vonden dan naar de band te luisteren. Locatie niet de moeite meer waard om heen te gaan, maar de band zeer zeker wel.

7,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:44 uur

geplaatst: vandaag om 07:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.