MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

8,3

Steengoede (single) band!

The Kinks: 8

Niet bepaald hun beste.

5,8

The Kinks - Dedicated Follower of Fashion : 7,5

https://media.socastsrm.com/wordpress/wp-content/blogs.dir/1294/files/2021/10/kissheader2021-requestasong-790x225-1.jpg

Even een oproepje tussendoor. We hebben ruim 1200 nummers gehad, lijkt mij een mooi moment om weer eens een rondje verzoekjes te gaan behandelen.

Heb jij een song die je graag een keer hier voorbij wil zien komen, laat het me via pb weten en dan plan ik jullie song in. Geen probleem als de artiest al een keer voorbij is gekomen, zolang de song maar in de Nederlandse Top 40 heeft gestaan, niet nog aan een run in die lijst bezig is, en niet hier al voorbij is gekomen.

Laten we zeggen dat ik het verzoekje voor zondagavond wil ontvangen, dan past het ook fijn in mijn planning

Niet hier in het topic posten dus, even een pb'tje met de song die jij graag in ons klassement ziet verschijnen.

The Kinks: 7,5

wavanbuuren
7,3

Ast
Middle of the Road: 6
The Kinks: 6,3

7,25 voor de dandy song. The Kinks staan op plek 192. 4 uit 4 dus qua voldoendes deze week, gaat onze laatste nummer 1-hit van deze werkweek voor een 100% slagingspercentage zorgen?

Deze hele werkweek:
Enkel nummer 1-hits

Cedric Hailey en Joel Hailey vormen sinds 1996 een R&B duo en het duurde niet lang voordat ze succes hadden. In hun eerste jaar scoorde ze meteen een hit met hun eerste single en twee jaar later scoorden de mannen hun grootste hit uit hun carrière. Die song werd genomineerd voor tig awards en werd een hit in heel de wereld.

In 2001 werd Cedric overigens nog aangeklaagd omdat hij tijdens een concert tot tweemaal toe zijn candy cane met kerstballen tevoorschijn toverde.

1209. K-Ci & JoJo - All My Life

[1998, #aw15, #hp1]

Toch wel een beetje guilty pleasure ...

7.5

gelikt en gelogen
2

cosmic kid (moderator)
5. Wel erg gladjes maar ach, ik ben in een goede bui en hét schoolvoorbeeld van jaren 90 R & B

4.5

Dit is me toch wat te glibberig.

Shaky schreef:
4 uit 4 dus qua voldoendes deze week, gaat onze laatste nummer 1-hit van deze werkweek voor een 100% slagingspercentage zorgen?
Ik mag toch hopen van niet. Hiermee vergeleken voelt een aal aan als extra ruw schuurpapier. Ik duw mijn hoofd in een emmer met snot en borrel opgelucht naar adem omdat dat lang niet zo glibberig is als deze slijmerige derrie. Brrrr!
2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:50 uur

geplaatst: vandaag om 09:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.