MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

7,2

Kan echt niet meer, dit soort titels, tssss...

1211. Peter Waaldrecht - Ik Hou van Jou: 2,2
1213. The Specials - Ghost Town: 6,5 (r.i.p. Terry)

Shaky schreef:
Cijfers gezien JM. Ze staan netjes in het juiste topic in de rij bij de overige users, kan ze niet missen . Bespaar jezelf de moeite van de tag.

Is geen moeite hoor, Shaky

7

Superstar DJ's! Vèèèèèèèèèèèèt!
9

Chemical Brothers: 8

The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl : 4

wavanbuuren
6,3

Deze van de Chemical Brothers was mijn verzoek. Mijn persoonlijke #1 van 1999, het laatste volledige jaar als puber. (al is niet iedereen het daarover eens) Het was destijds de kennismaking met de band en de iconische clip maakte indruk, is ook altijd bijgebleven.

In de TOP 40 deed dit niet wildste dingen, maar op de muziekzenders kwam ie voortdurend langs. Zeer populair bij mijn generatiegenoten en ook bij de meer lokale radio (gericht op tieners en jongvolwassenen) scoorde het enorm goed.

Ik blijf het hun beste, of toch één van dé beste vinden.

6,68 gemiddeld voor Hey Boy Hey Girl met plek 512 als gevolg.

In 1983 kwam Speaking in Tongues uit en dat album kende 2 singles: Burning Down the House en This Must Be the Place (Naive Melody).

Een jaar later kwam één van de bekendste live albums ooit uit: Stop Making Sense. Een van de drie singles die dat album kende was track 4 van Speaking in Tongues. Goede zet: het nummer deed het vooral in Nederland uitstekend in de hitlijst.

We gaan luisteren naar het vierde verzoekje van deze week, de derde al uit de 80s.

1215. Talking Heads - Slippery People

[1985, #aw11, #hp7]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:54 uur

geplaatst: vandaag om 13:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.