MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Volledig aan mij voorbij gegaan. 'k Vind het tot mijn eigen verbazing best wel meevallen.

6

Wiz Stars. 2
Ocean Drive 3,5

Wiz Stars: 5
Ocean Drive: 4

wavanbuuren
Ook van mijn kant de allerbeste wensen allemaal, onze grote animator van dit onvolprezen topic in het bijzonder.

Faithless - 8
Lucifer - 7
Belinda - 8,5 (wat een goddelijke verschijng was dat destijds)
Wiz Stars - 6,8
Ocean Drive - 4

4,01 voor Ocean Drive en DJ Oriska. Ze staan op plek 1154.

Van een mini-hitje dat slechts een moment in de lijst stond, naar een song waar je niet omheen kon.

Maar liefst 33 weken stond deze song in de Nederlandse Top 40. Aan hitlijst-succes sowieso geen gebrek voor deze 33-jarige Nederlander: al 4 Top 10-noteringen en 13 Top 40-noteringen in totaal.

Het succesvolle nummer waar wij naar gaan luisteren is door hemzelf geschreven en is een ode aan zijn vriendin.

1228. Nielson - Beauty & de Brains

[2012, #aw33, #hp7]

Nielson 1

Vreselijk K nummer vanaf dag 1 dat ik het hoorde

5,5

Het enige nummer van Nielson dat ik nog kan aanhoren.

7

Niet zo goed als mijn lijflied, Sexy Als Ik Dans , maar heb me hier nooit aan gestoord. Heb het ook nooit vaak "verplicht" via de radio hoeven aan te horen op. Dat scheelt misschien ook.

1228. Nielson - Beauty & de Brains: 5
1227. Ocean Drive - Some People [feat. DJ Oriska]: 6,5

Verschrikkelijk, zoals zo veel van zijn liederen. Enkel Ijskoud kan ik nog enigszins waarderen.

1,75

Nog nooit gehoord.
Ijskoud is wel leuk inderdaad.

cosmic kid (moderator)
johan de witt schreef:
Nog nooit gehoord.
Ijskoud is wel leuk inderdaad.

Mazzelpik.

Een 3.

1227. Ocean Drive: voor het genre best wel een tof nummer. Ja, dit valt me helemaal niet tegen.
4,5

1228. Nielson: voor Nielson best wel een tof nummer. Ja, dit valt me helemaal niet tegen.
2

YT link werkt niet, dus ff op Spotify opgezet, en na 8 seconden weer af: 1

Ocean Drive zou ik moeten kennen, gezien het genre en jaartal, maar heb dit nog nooit gehoord. Klinkt vrij generiek:

5

Qua Nielson kan ik het hier alleen maar volmondig mee eens zijn:
pureshores schreef:
Nielson 1

Vreselijk K nummer vanaf dag 1 dat ik het hoorde

1 dus

Ocean Drive: 4
Nielson: 5

3

Ik hoorde vanochtend op het werk nog zijn duet met Miss Montreal, dan valt deze nog mee.....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:09 uur

geplaatst: vandaag om 01:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.