Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2023, 19:50 uur
1226. The Wiz Stars - Brand New Day: 7,5
1225. Belinda Carlisle - Heaven Is a Place on Earth: 5
1225. Belinda Carlisle - Heaven Is a Place on Earth: 5
1
geplaatst: 1 januari 2023, 21:27 uur
Als ik mijn cynische inborst even indruk, dan heeft de positieve, opzwepende energie toch wel iets.
6,8
Ik lees trouwens in de beschrijving dat scenarist Joel Schumacher al twee jaar geleden is overleden. Die man heeft toch een paar hele vette films geregisseerd (oa Phone Booth, Falling Down, 8MM, Flatliners, The Lost Boys)
6,8
Ik lees trouwens in de beschrijving dat scenarist Joel Schumacher al twee jaar geleden is overleden. Die man heeft toch een paar hele vette films geregisseerd (oa Phone Booth, Falling Down, 8MM, Flatliners, The Lost Boys)
0
geplaatst: 2 januari 2023, 17:07 uur
6,58 voor The Wiz Stars zorgt voor de 574e plek.
Nicolas Carel en Just Uman uit Frankrijk vormen samen dance group Ocean Drive. Ze scoorden een hit in samenwerking met DJ Oriska. Nog geen jaar later scoorden zij opnieuw een hit met dezelfde song, maar dan in een samenwerking met Aylar.
In Nederland was het die eerdere versie die de hitlijst bereikte.
1227. Ocean Drive - Some People [feat. DJ Oriska]
[2010, #aw3, #hp34]
Nicolas Carel en Just Uman uit Frankrijk vormen samen dance group Ocean Drive. Ze scoorden een hit in samenwerking met DJ Oriska. Nog geen jaar later scoorden zij opnieuw een hit met dezelfde song, maar dan in een samenwerking met Aylar.
In Nederland was het die eerdere versie die de hitlijst bereikte.
1227. Ocean Drive - Some People [feat. DJ Oriska]
[2010, #aw3, #hp34]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.