MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
5

Iemand moet nuchter blijven. (kidding) Absoluut geen Prince-fan. Al heeft ie natuurlijk wel goede nummers. Bij deze zap ik, ondanks het gitaar-stukje.

10

Fantastische song!

cosmic kid (moderator)
JA!

9

7.8

6,25

Prince and The Revolution - Let's Go Crazy : 7,5

Samen met 'When Doves Cry' mijn favoriet. Had hij maar (heel veel) meer van dit soort vet dampende rockerupties gemaakt.

9,5

Ocean Drive-Some people 4,2

Nothing But Thieves-Trip switch 4

Prince-Let's go crazy 6

Prince voegt zich net niet bij de 8+ club. Hij staat op plek 46 met 7,99 gemiddeld.

De tweelingzusjes Nicole en Natalie Albino braken in 2004 door met hun debuutsingle. Daarna was het ook heel erg snel helemaal afgelopen met de twee. Er volgden nog wel de nodige singles en een paar albums, maar alles flopte.

Het zal de dames worst wezen vermoed ik zo, want in 2004 hadden zij hun 15 minutes of fame en waren ze dus heel even wereldberoemd. Zo beroemd zelfs dat ze bijna 20 jaar later hier in dit topic mogen komen schitteren.

1239. Nina Sky - Move Ya Body

[2004, #aw13, #hp4]

Shaky schreef:
Prince voegt zich net niet bij de 8+ club.
Komt door die nuchtere Esteban

Nina Sky 6,2

4.3

Prince: 8,5
Nina Sky: 5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:18 uur

geplaatst: vandaag om 23:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.