Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 januari 2023, 18:03 uur
5
Iemand moet nuchter blijven. (kidding) Absoluut geen Prince-fan. Al heeft ie natuurlijk wel goede nummers. Bij deze zap ik, ondanks het gitaar-stukje.
Iemand moet nuchter blijven. (kidding) Absoluut geen Prince-fan. Al heeft ie natuurlijk wel goede nummers. Bij deze zap ik, ondanks het gitaar-stukje.
0
geplaatst: 13 januari 2023, 22:12 uur
Samen met 'When Doves Cry' mijn favoriet. Had hij maar (heel veel) meer van dit soort vet dampende rockerupties gemaakt.
9,5
9,5
0
geplaatst: 14 januari 2023, 11:35 uur
Ocean Drive-Some people 4,2
Nothing But Thieves-Trip switch 4
Prince-Let's go crazy 6
Nothing But Thieves-Trip switch 4
Prince-Let's go crazy 6
0
geplaatst: 14 januari 2023, 17:06 uur
Prince voegt zich net niet bij de 8+ club. Hij staat op plek 46 met 7,99 gemiddeld.
De tweelingzusjes Nicole en Natalie Albino braken in 2004 door met hun debuutsingle. Daarna was het ook heel erg snel helemaal afgelopen met de twee. Er volgden nog wel de nodige singles en een paar albums, maar alles flopte.
Het zal de dames worst wezen vermoed ik zo, want in 2004 hadden zij hun 15 minutes of fame en waren ze dus heel even wereldberoemd. Zo beroemd zelfs dat ze bijna 20 jaar later hier in dit topic mogen komen schitteren.
1239. Nina Sky - Move Ya Body
[2004, #aw13, #hp4]
De tweelingzusjes Nicole en Natalie Albino braken in 2004 door met hun debuutsingle. Daarna was het ook heel erg snel helemaal afgelopen met de twee. Er volgden nog wel de nodige singles en een paar albums, maar alles flopte.
Het zal de dames worst wezen vermoed ik zo, want in 2004 hadden zij hun 15 minutes of fame en waren ze dus heel even wereldberoemd. Zo beroemd zelfs dat ze bijna 20 jaar later hier in dit topic mogen komen schitteren.
1239. Nina Sky - Move Ya Body
[2004, #aw13, #hp4]
1
geplaatst: 14 januari 2023, 17:21 uur
Shaky schreef:
Prince voegt zich net niet bij de 8+ club.
Komt door die nuchtere Esteban Prince voegt zich net niet bij de 8+ club.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.