Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2021, 17:23 uur
Plek 600 voor Ruud met 4,62 gemiddeld.
Zoals het geval bij wel meerdere klassiekers uit de popmuziek, werd de song van vandaag door Graham Gouldman geschreven. Later bracht Chris Isaak nog een critically acclaimed versie uit, maar wij gaan luisteren naar het origineel uit de 60's. Het was de eerste single van deze band nadat Clapton de band had verlaten en Jeff Beck de nieuwe gitarist was geworden.
653. The Yardbirds - Heart Full of Soul
[1965, #aw6, #hp19]
Zoals het geval bij wel meerdere klassiekers uit de popmuziek, werd de song van vandaag door Graham Gouldman geschreven. Later bracht Chris Isaak nog een critically acclaimed versie uit, maar wij gaan luisteren naar het origineel uit de 60's. Het was de eerste single van deze band nadat Clapton de band had verlaten en Jeff Beck de nieuwe gitarist was geworden.
653. The Yardbirds - Heart Full of Soul
[1965, #aw6, #hp19]
1
geplaatst: 13 juni 2021, 17:23 uur
Heart Full of Soul komt op plek 90 terecht met 7,52 gemiddeld.
Dat dacht ik wel! Vandaag dus niemand minder dan Het Orakel, Nummer 14, El Flaco, Jopie (niet elke bijnaam was even goed). oftewel: Hendrik Johannes Cruijff.
Speciaal als opwarmertje voor vanavond gaan we luisteren naar zijn hit die geschreven werd door Peter Koelewijn.
654. Johan Cruijff - Oei Oei Oei (Dat Was Me Weer een Loei)
[1969, #aw3, #hp21]
johan de witt schreef:
Hierna Johan?
Hierna Johan?
Dat dacht ik wel! Vandaag dus niemand minder dan Het Orakel, Nummer 14, El Flaco, Jopie (niet elke bijnaam was even goed). oftewel: Hendrik Johannes Cruijff.
Speciaal als opwarmertje voor vanavond gaan we luisteren naar zijn hit die geschreven werd door Peter Koelewijn.
654. Johan Cruijff - Oei Oei Oei (Dat Was Me Weer een Loei)
[1969, #aw3, #hp21]
0
geplaatst: 13 juni 2021, 17:56 uur
1,5
Zo geniaal hij was als voetballer, zo slecht was hij als zanger.
Zo geniaal hij was als voetballer, zo slecht was hij als zanger.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.