Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2021, 21:25 uur
5
Kitsch (of fout) tot en met maar het heeft een zekere amusementsgehalte.
Kitsch (of fout) tot en met maar het heeft een zekere amusementsgehalte.
0
geplaatst: 7 juli 2021, 23:16 uur
3
En dat zeg ik als 90s-liefhebber. Enkel Wonderfull Days haalde héél eventjes de BE UltraTop blijkbaar, maar verdween al snel. Verder geen enkele hit. Hoeft ook niet op basis van deze.
En dat zeg ik als 90s-liefhebber. Enkel Wonderfull Days haalde héél eventjes de BE UltraTop blijkbaar, maar verdween al snel. Verder geen enkele hit. Hoeft ook niet op basis van deze.
0
geplaatst: 8 juli 2021, 00:05 uur
Lownoise & Theo: 6,5
Your Smile vind ik, buiten Wonderful Days, de leukste
Your Smile vind ik, buiten Wonderful Days, de leukste
0
wavanbuuren
geplaatst: 8 juli 2021, 10:46 uur
Mental Theo komt op mij altijd over als een vervelend, narcistisch mannetje. De clip vind ik ook waardeloos, maar dat allemaal terzijde.
Happy Hardcore verdiend op zich altijd wel wat bonuspunten vanwege de instant vrolijkheid die het oproept.
6,3
Happy Hardcore verdiend op zich altijd wel wat bonuspunten vanwege de instant vrolijkheid die het oproept.
6,3
0
geplaatst: 8 juli 2021, 17:18 uur
Stars blijkt een onvervalste hate it or love it song te zijn. Plek 594 met een gemiddelde van 5,04.
De Britse band van vandaag startte al in 1967. Ze hadden toen wel nog een andere naam en speelden voornamelijk covers. In '69 veranderden zij hun naam en in '72 brachten ze een album uit. Succes bleef uit, maar dankzij een talentencompetitie op televisie braken ze een jaar later door. Het duurde nog één jaar voordat ze ook echt single succes zouden hebben, maar toen was het ook meteen raak: hun eerste charted single werd een nummer 1-hit in Engeland en hun tweede charted single werd een nummer 1-hit in de Verenigde Staten.
Die tweede succesvolle single werd ook in Nederland een hit en behaalde, net als in Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Canada, Australië, de VS en UK, zelfs de top 3.
Fans van That '70s Show zullen dit nummer waarschijnlijk wel herkennen.
679. Paper Lace - The Night Chicago Died
[1974, #aw11, #hp2]
De Britse band van vandaag startte al in 1967. Ze hadden toen wel nog een andere naam en speelden voornamelijk covers. In '69 veranderden zij hun naam en in '72 brachten ze een album uit. Succes bleef uit, maar dankzij een talentencompetitie op televisie braken ze een jaar later door. Het duurde nog één jaar voordat ze ook echt single succes zouden hebben, maar toen was het ook meteen raak: hun eerste charted single werd een nummer 1-hit in Engeland en hun tweede charted single werd een nummer 1-hit in de Verenigde Staten.
Die tweede succesvolle single werd ook in Nederland een hit en behaalde, net als in Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Canada, Australië, de VS en UK, zelfs de top 3.
Fans van That '70s Show zullen dit nummer waarschijnlijk wel herkennen.
679. Paper Lace - The Night Chicago Died
[1974, #aw11, #hp2]
0
geplaatst: 8 juli 2021, 19:15 uur
Los Bravos - 5,7
Charly Lownoise & Mental Theo - 4
Paper Lace - 5,8
Charly Lownoise & Mental Theo - 4
Paper Lace - 5,8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.