MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Paper Lace komt op plek 321 terecht met een gemiddelde van 6,65. Daarmee zijn ze de derde song in ons klassement met exact dat gemiddelde.

De song van vandaag was bedoeld als clubhit, maar sloeg onverwacht aan bij het grote publiek en werd een Top 40-hit. Om deze reden besloten Willem de Bruin en Twan van Steenhoven om dit nummer toch maar toe te voegen aan de tracklist van hun tweede album Begin Twintig (2007), wat ze eigenlijk helemaal niet van plan waren.

Tijd voor een multi-award winning groep uit Nederland om het weekend mee in te stuiteren.

680. The Opposites - Dom, Lomp en Famous [feat. Dio & Willy Wartaal]

[2007, #aw6, #hp21]

Deze ken ik niet. Amusant genoeg voor een ...

6

Paper Lace: 5
Opposites: 7

Opposites: 6

Geinig nummer

Ik vind de Opposites soms echt heel tof. Dit niet.

3

Lachen man, dit. Dik sentiment.

8,2

7.5

Wat een zuurpruimen hier

4,5

Ah, daar hebben we moppersmurf ook weer

Verdorie wat een boeven zijn het toch.
7

Het gemiddelde voor Dom, Lomp en Famous volgt morgen. Stem nog lekker door.

De Italiaanse band vandaag deed mee aan het Eurovisie Songfestival, maar het was niet dat nummer dat in Nederland de hitlijst wist te bereiken.

Het duurde trouwens wel een hele tijd voordat die ene super hit gescoord werd. De band begon namelijk al in 1974, maar stond pas in heel Europa in de hitlijsten met de song van de dag in 1986. Tussen '74 en '86 hadden ze wel al wat successen in Italië en wat bescheiden internationale hitjes.

Wij gaan luisteren naar hun ene hit die in België nog succesvoller was dan in Nederland.

681. Matia Bazar - Ti Sento

[1986, #aw11, #hp2]

5.5

8,5

cosmic kid (moderator)
Schitterend. Het eerste Italiaanse nummer wat ik bewust hoorde/mee maakte en ik was er helemaal weg van in 1986: 8

7,6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.