Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 06:54 uur
2
En nog een 10 voor Roxy Music, toevallig mijn favoriet van hun
En nog een 10 voor Roxy Music, toevallig mijn favoriet van hun

1
geplaatst: 5 augustus 2021, 17:26 uur
Morgen het gemiddelde voor ons Anny, stem nog gerust.
In 2002 was er in de UK eigenlijk niemand zo populair als de runner-up van Pop Idol: 3 nummer 1-hits op rij en een dubbel platina album. Een klein jaar later was de hype wel over en ging Gareth zich op musicals richten. Naast dus nog actief te zijn in de muziekindustrie, heeft hij ook zakelijk een slimme beslissing gemaakt. Hij is namelijk één van de celebrities die geïnvesteerd heeft in Ingenious Media.
707. Gareth Gates - Anyone Of Us (Stupid Mistake)
[2003, #aw14, #hp1]
In 2002 was er in de UK eigenlijk niemand zo populair als de runner-up van Pop Idol: 3 nummer 1-hits op rij en een dubbel platina album. Een klein jaar later was de hype wel over en ging Gareth zich op musicals richten. Naast dus nog actief te zijn in de muziekindustrie, heeft hij ook zakelijk een slimme beslissing gemaakt. Hij is namelijk één van de celebrities die geïnvesteerd heeft in Ingenious Media.
707. Gareth Gates - Anyone Of Us (Stupid Mistake)
[2003, #aw14, #hp1]
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 21:21 uur
7
Ik heb ergens het gevoel dat dit teveel is, maar het nummer wist mij destijds wel te betoveren. In dit genre helemaal zo slecht niet.
Ik heb ergens het gevoel dat dit teveel is, maar het nummer wist mij destijds wel te betoveren. In dit genre helemaal zo slecht niet.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 16:50 uur
Anny: 1
Gareth: 4,5
Wat een zooi krijgen we voor de kiezen zeg. Hoe lang blijft dit topic nog lopen eigenlijk, Shaky? Enig idee van? Of ga je door tot in 2040?
Gareth: 4,5
Wat een zooi krijgen we voor de kiezen zeg. Hoe lang blijft dit topic nog lopen eigenlijk, Shaky? Enig idee van? Of ga je door tot in 2040?

1
geplaatst: 6 augustus 2021, 17:25 uur
Zeker geen eindpunt wat mij betreft Johnny Marr, misschien als alle songs die aan het criterium voldoen geweest zijn 

0
geplaatst: 6 augustus 2021, 17:28 uur
Anny Schilder blijkt hier weinig fans te hebben en moet het doen met een 692e plek, 3,53 gemiddeld.
Gareth Gates begon heel sterk, maar de laatste cijfers zorgden voor een fikse daling: 6,00 gemiddeld en daarmee staat hij op plek 497.
Vandaag een Nederlandse klassieker uit 1964. Deze Amsterdamse band was een begrip in de lage landen en wist zelfs een single met Chubby Checker op te nemen. Na een mislukte poging om door te breken in Engeland, besloot oprichter en zanger Bob Bouber de band te verlaten.
Terug in de tijd met de eerste single van ZZ & de Maskers.
708. ZZ & de Maskers - Ik Heb Genoeg Van Jou
[1965, #aw6, #hp20]
Gareth Gates begon heel sterk, maar de laatste cijfers zorgden voor een fikse daling: 6,00 gemiddeld en daarmee staat hij op plek 497.
Vandaag een Nederlandse klassieker uit 1964. Deze Amsterdamse band was een begrip in de lage landen en wist zelfs een single met Chubby Checker op te nemen. Na een mislukte poging om door te breken in Engeland, besloot oprichter en zanger Bob Bouber de band te verlaten.
Terug in de tijd met de eerste single van ZZ & de Maskers.
708. ZZ & de Maskers - Ik Heb Genoeg Van Jou
[1965, #aw6, #hp20]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.