Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2021, 23:40 uur
Wat heeft Keane toch mooie nummers gemaakt. Dit komt ook uit een -voor mij- fijne periode met veel herinneringen.
8.5
8.5
0
wavanbuuren
geplaatst: 7 april 2021, 09:48 uur
Er zijn van die nummers die zo "logisch" klinken dat iedereen ze gemaakt zou kunnen en willen hebben.
Nummers die vanaf de eerste keer dat je ze hoort meteen op de juiste plek vallen.
Losing my religion is er een, clocks, het onlangs hier langs gekomen Back to Black en zo zijn er nog genoeg te noemen.
Deze vind ik daar ook bij horen.
8,5
Nummers die vanaf de eerste keer dat je ze hoort meteen op de juiste plek vallen.
Losing my religion is er een, clocks, het onlangs hier langs gekomen Back to Black en zo zijn er nog genoeg te noemen.
Deze vind ik daar ook bij horen.
8,5
0
geplaatst: 7 april 2021, 17:11 uur
Somewhere Only We Know komt op plek 74 met 7,56 gemiddeld.
De dame van vandaag wist in 1973 het Songfestival te winnen namens Luxemburg. Opvallend genoeg deed ze zes jaar later opnieuw mee, maar toen voor Frankrijk.
Haar winnende song werd een behoorlijke hit in Europa in '73 en ze besloot het nummer in het Frans, Engels, Duits, Spaans en Italiaans op te nemen. In het Italiaans nam ze zelfs twee verschillende versies op.
In Nederland was het de Franse variant die de hitlijst wist te bereiken.
587. Anne Marie David - Tu Te Reconnaîtras
[1973, #aw7, #hp3]
De dame van vandaag wist in 1973 het Songfestival te winnen namens Luxemburg. Opvallend genoeg deed ze zes jaar later opnieuw mee, maar toen voor Frankrijk.
Haar winnende song werd een behoorlijke hit in Europa in '73 en ze besloot het nummer in het Frans, Engels, Duits, Spaans en Italiaans op te nemen. In het Italiaans nam ze zelfs twee verschillende versies op.
In Nederland was het de Franse variant die de hitlijst wist te bereiken.
587. Anne Marie David - Tu Te Reconnaîtras
[1973, #aw7, #hp3]
0
geplaatst: 7 april 2021, 19:45 uur
587. Anne Marie David - Tu Te Reconnaîtras: 7,5
586. Keane - Somewhere Only We Know: 9,5
586. Keane - Somewhere Only We Know: 9,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.