MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
4
waarom, waarom gewoon waarom die verschrikkelijke stemvervormingen

Jamilia - 7
Nina Simone - 9
Everly Brothers - 7,5
Tate McRae - 5

4,5

Doet mij weinig en die stemvervormer maakt het niet beter op.

Tate McRae: 6

Tate McRae - You Broke Me First : 3,5

wavanbuuren
Les de Groot schreef:
4
waarom, waarom gewoon waarom die verschrikkelijke stemvervormingen

Omdat we er met zijn allen naar streven om van het leven één grote eenheidsworst te maken.
verschrikkelijk inderdaad. Luister maar eens een uurtje naar Q-music, 90% door de zelfde machine.

Deze een 4

Ast
5,5

6

Waarom, o, waarom altijd dat geklaag over noviteiten in de muziek...

Tate komt op dit moment niet verder dan plek 638 met een gemiddelde van 5,01.

Baarden, bier en bluesrock. 

De song van vandaag werd nergens zo'n grote hit als in Ierland en Nederland, en was de 10e song van deze Texanen die in hun thuisland de Billboard Hot 100 wist te halen. 

Onlangs overleed bassist Dusty Hill die op dat moment al langer dan 50 jaar in deze band actief was.

Wij gaan luisteren naar een wat "commerciëler" nummer van het powertrio. Een song die door Guitar World nog werd genoemd in hun lijst The 50 Greatest Guitar Solos Of All Time.

726. ZZ Top - Sharp Dressed Man

[1985, #aw9, #hp9]

wavanbuuren schreef:
(quote)

Omdat we er met zijn allen naar streven om van het leven één grote eenheidsworst te maken.
verschrikkelijk inderdaad. Luister maar eens een uurtje naar Q-music, 90% door de zelfde machine.

Deze een 4

Ik ga pas naar Q-music luisteren als ik de wil om te leven verloren heb. Dan weet ik zeker dat dat me het laatste zetje geeft.

ZZ Top - Sharp Dressed Man : 9 (beste nummer van Eliminator)

wavanbuuren
6,7

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:27 uur

geplaatst: vandaag om 20:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.