Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2021, 21:08 uur
4
waarom, waarom gewoon waarom die verschrikkelijke stemvervormingen
waarom, waarom gewoon waarom die verschrikkelijke stemvervormingen
0
geplaatst: 23 augustus 2021, 21:23 uur
Jamilia - 7
Nina Simone - 9
Everly Brothers - 7,5
Tate McRae - 5
Nina Simone - 9
Everly Brothers - 7,5
Tate McRae - 5
0
geplaatst: 23 augustus 2021, 21:29 uur
4,5
Doet mij weinig en die stemvervormer maakt het niet beter op.
Doet mij weinig en die stemvervormer maakt het niet beter op.
1
wavanbuuren
geplaatst: 24 augustus 2021, 08:18 uur
Omdat we er met zijn allen naar streven om van het leven één grote eenheidsworst te maken.
verschrikkelijk inderdaad. Luister maar eens een uurtje naar Q-music, 90% door de zelfde machine.
Deze een 4
0
geplaatst: 24 augustus 2021, 17:03 uur
6
Waarom, o, waarom altijd dat geklaag over noviteiten in de muziek...
Waarom, o, waarom altijd dat geklaag over noviteiten in de muziek...
0
geplaatst: 24 augustus 2021, 17:17 uur
Tate komt op dit moment niet verder dan plek 638 met een gemiddelde van 5,01.
Baarden, bier en bluesrock.
De song van vandaag werd nergens zo'n grote hit als in Ierland en Nederland, en was de 10e song van deze Texanen die in hun thuisland de Billboard Hot 100 wist te halen.
Onlangs overleed bassist Dusty Hill die op dat moment al langer dan 50 jaar in deze band actief was.
Wij gaan luisteren naar een wat "commerciëler" nummer van het powertrio. Een song die door Guitar World nog werd genoemd in hun lijst The 50 Greatest Guitar Solos Of All Time.
726. ZZ Top - Sharp Dressed Man
[1985, #aw9, #hp9]
Baarden, bier en bluesrock.
De song van vandaag werd nergens zo'n grote hit als in Ierland en Nederland, en was de 10e song van deze Texanen die in hun thuisland de Billboard Hot 100 wist te halen.
Onlangs overleed bassist Dusty Hill die op dat moment al langer dan 50 jaar in deze band actief was.
Wij gaan luisteren naar een wat "commerciëler" nummer van het powertrio. Een song die door Guitar World nog werd genoemd in hun lijst The 50 Greatest Guitar Solos Of All Time.
726. ZZ Top - Sharp Dressed Man
[1985, #aw9, #hp9]
1
geplaatst: 24 augustus 2021, 19:57 uur
wavanbuuren schreef:
Omdat we er met zijn allen naar streven om van het leven één grote eenheidsworst te maken.
verschrikkelijk inderdaad. Luister maar eens een uurtje naar Q-music, 90% door de zelfde machine.
Deze een 4
(quote)
Deze een 4
Ik ga pas naar Q-music luisteren als ik de wil om te leven verloren heb. Dan weet ik zeker dat dat me het laatste zetje geeft.
0
geplaatst: 25 augustus 2021, 01:53 uur
ZZ Top - Sharp Dressed Man : 9 (beste nummer van Eliminator)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.