MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Amy Grant - Baby, Baby : 4,5

Ik zou het zelf niet opzetten, maar vind het wel een positief, sympathiek plaatje.

6,5

7

Wel gezellig.

Jim: 3,5
Amy: 7,0

Something Happens 6

Amy Grant 6,7

6,32 gemiddeld voor Baby, Baby: plek 442.

Dit weekend komen er nog eens twee artiesten voorbij die al een keertje hun kunsten vertoond hebben in dit topic.

Ruim anderhalf jaar geleden kwamen deze mannen uit Devon, Engeland voor het eerst voorbij in Ooit in de Top 40. Wij gaan vandaag luisteren naar de song die hun eerste top 10-hit in hun thuisland opleverde. Ze hadden tussen 1999 en 2003 al 11 singles vóór dit nummer uitgebracht, en die deden het eigenlijk ook allemaal best goed, maar die grens van de top 10 hadden ze nog nooit doorbroken. Het zou daarna ook nog drie jaar duren voordat ze opnieuw een dergelijk grote hit zouden scoren.

Begin '20 bleek dit een echte hate it or love it band te zijn in dit topic. Eens zien of daar nog wat van te zien is anno september '21.

744. Muse - Time Is Running Out

[2003, #aw2, #hp27]

Normaal hou ik er wel van als een gitaaract gaat experimenteren met electronica.
Of als een act als band start maar de electronica steeds meer een lid laat zijn (depeche mode, marilyn manson, U2).
Maar bij Muse pakt mij dat nooit, komt ook omdat ik die jankerige stem van Bellamy erg vervelend vind

dus een 4

Is dit alweer bijna 20 jaar geleden? My oh my. Als er één band is die begrijpt hoe gitaren en electronica perfect samen gaan, is het Muse wel.

9.0

JoaMuse heeft er vast ook een mooie score voor over.

Ooit vond ik Muse interessant nieuw bandje. Ten tijde van debuut was dat. Bij het tweede album haakte ik al af en ik besloot dat ik er echt niets (meer) mee kon. Ik hou best van een beetje drama op zijn tijd maar de stijl van de band, de referenties en invloeden en de maniertjes in de zang, het maakt het voor mij moeilijk beluisterbaar, IN alle jaren Mumeladder is het nummer van Muse dat ooit de finale haalde nog steeds het slechtste nummer dat dat ooit is gelukt. Dit is meer een nummer waarin Bellamy me enorm irriteert dan een waarin de band me stoort.

3,2

Muse is meestal leuk maar nèt te hysterisch.

6je

Amy Grant: 5.5
Muse: 7

wat Fathead zegt.

6

Scherpe score van johan de witt. ArthurDZ zal stevig uit de hoek moeten komen om daar nog onder te kunnen duiken!

10

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:16 uur

geplaatst: vandaag om 11:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.