Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 1 oktober 2021, 20:25 uur
johan de witt schreef:
Beter dan Pearl Jam, lekker nummer wel
Beter dan Pearl Jam, lekker nummer wel
Dat.
7.5
Debuutalbum Core is ook niet onaardig trouwens.
0
geplaatst: 1 oktober 2021, 23:56 uur
7.5
Niet iets waar ik vandaag de dag nog met enige regelmaat naar luister, maar wel optimaal jeugdsentiment.
Niet iets waar ik vandaag de dag nog met enige regelmaat naar luister, maar wel optimaal jeugdsentiment.
1
geplaatst: 2 oktober 2021, 08:12 uur
Beter dan Pearl Jam 

Wel prima daar niet van natuurlijk,
Plush: 9,5

Wel prima daar niet van natuurlijk,
Plush: 9,5
0
geplaatst: 2 oktober 2021, 09:07 uur
Jeugdsentiment waar ik weer positiever over ben gaan denken na het tijden niet meer te hebben gedraaid
7,0
7,0
0
geplaatst: 2 oktober 2021, 17:15 uur
Stone Temple Pilots scoort 7,24 gemiddeld en daarmee staat Plush op plek 156.
De Texaanse zangeres van vandaag scoorde tussen 2004 en 2015 de nodige hits in de US waaronder 4 top 10-hits.
Ook al is deze dame pas 35, ze focust zich tegenwoordig meer op haar zakelijke ondernemingen dan op zingen. Zo is ze onder andere mede-eigenaar van een voetbalclub, heeft ze haar eigen modehuis en runt ze een entertainmentbedrijf dat met Amazon Prime samenwerkt.
Wij gaan een jaar of zestien terug naar de tijd dat ze nog volop singles uitbracht.
766. Ciara - 1, 2 Step [ft. Missy Elliott]
[2005, #aw6, #hp18]
De Texaanse zangeres van vandaag scoorde tussen 2004 en 2015 de nodige hits in de US waaronder 4 top 10-hits.
Ook al is deze dame pas 35, ze focust zich tegenwoordig meer op haar zakelijke ondernemingen dan op zingen. Zo is ze onder andere mede-eigenaar van een voetbalclub, heeft ze haar eigen modehuis en runt ze een entertainmentbedrijf dat met Amazon Prime samenwerkt.
Wij gaan een jaar of zestien terug naar de tijd dat ze nog volop singles uitbracht.
766. Ciara - 1, 2 Step [ft. Missy Elliott]
[2005, #aw6, #hp18]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.