Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2021, 21:36 uur
Belangrijke artiest of niet ik vind het helemaal niks. Ik vraag mij af of er een frans woord voor zeiver is, want meer kan ik er niet van maken. 3
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 oktober 2021, 10:11 uur
Wat een gigantisch irritante stem heeft dat mens toch.
2
2
0
geplaatst: 22 oktober 2021, 17:14 uur
Djadja scoort een gemiddelde van 5,43 en belandt daarmee op plek 634.
De song van vandaag was in het jaar dat het werd uitgebracht de meest succesvolle single uit Europa aller tijden. Helaas voor de uitvoerenden konden ze er niet lang van genieten: ze waren namelijk 'vergeten' om de bron van hun versie van deze song te vermelden waardoor ze werden aangeklaagd, verloren en als plagiator te boek staan.
Hoe dan ook, het was een knaller van een hit en belandde in vrijwel elke chart in de bovenste regionen.
786. Kaoma - Lambada
[1989, #aw21, #hp1]
De song van vandaag was in het jaar dat het werd uitgebracht de meest succesvolle single uit Europa aller tijden. Helaas voor de uitvoerenden konden ze er niet lang van genieten: ze waren namelijk 'vergeten' om de bron van hun versie van deze song te vermelden waardoor ze werden aangeklaagd, verloren en als plagiator te boek staan.
Hoe dan ook, het was een knaller van een hit en belandde in vrijwel elke chart in de bovenste regionen.
786. Kaoma - Lambada
[1989, #aw21, #hp1]
0
geplaatst: 22 oktober 2021, 20:08 uur
5
geplaatst: 23 oktober 2021, 07:16 uur
Huishoudelijke mededeling:
De komende dagen ben ik op vakantie, maar dit topic blijft natuurlijk niet stilstaan. Elke dag een song, wat dan ook. Misschien soms iets vroeger of iets later dan 17.15, maar stilvallen? Nooit!
De komende dagen ben ik op vakantie, maar dit topic blijft natuurlijk niet stilstaan. Elke dag een song, wat dan ook. Misschien soms iets vroeger of iets later dan 17.15, maar stilvallen? Nooit!
0
geplaatst: 23 oktober 2021, 14:22 uur
Aya Nakamura 6,7 (fijn, sfeervol hitje, vroeg me altijd af waarom een Japans aandoende naam had, maar ze heeft zich blijkbaar vernoemd naar een personage in Heroes en dat is een Japanner)
Kaoma 7,0 (niemand weet het meer maar Kaoma had niet een of twee maar vijf top 40 hits in Nederland. Een was een remix van Lambada, maar daarnaast nog vier waarvan er 3 de top haalden. De zangeres, Loalwa Braz Vieira, werd in 2017 op een nogal nare manier vermoord).
Kaoma 7,0 (niemand weet het meer maar Kaoma had niet een of twee maar vijf top 40 hits in Nederland. Een was een remix van Lambada, maar daarnaast nog vier waarvan er 3 de top haalden. De zangeres, Loalwa Braz Vieira, werd in 2017 op een nogal nare manier vermoord).
0
geplaatst: 23 oktober 2021, 16:04 uur
Nog een cijfer voor Djadja:
Strontvervelend, ik kan niet anders zeggen. Wat mij betreft ook zeiver.
3,5
Strontvervelend, ik kan niet anders zeggen. Wat mij betreft ook zeiver.

3,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.