Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
3
geplaatst: 23 oktober 2021, 17:09 uur
De gemiddelden van songs 786 t/m 790 volgen als ik weer terug ben.
Mensen in de stad begonnen op zo'n rap tempo tegen ons te spreken vandaag, bijna niet te volgen joh. Het ging te snel, je kent het wel. (ja, jullie voelen de song al aankomen denk ik).
Donald Ellerström aka Donald Scloszkie aka (Mara)donnie bracht in 2014 zijn eerste single uit, dit leverde geen commercieel succes op. Frans Duits bracht in 2007 zijn eerste single uit, ook voor hem volgde er jarenlang geen mainstream succes. In 2020 brachten ze samen een single uit; dat bleek goed uit te pakken. Veel media aandacht, veel airplay en een dikke hit.
Er begint ondertussen weer iemand tegen me te praten hier, maar gap ik weet niet eens wat het betekent.
787. Donnie & Frans Duijts - Frans Duits
[2021, #aw14, #hp19]
Mensen in de stad begonnen op zo'n rap tempo tegen ons te spreken vandaag, bijna niet te volgen joh. Het ging te snel, je kent het wel. (ja, jullie voelen de song al aankomen denk ik).
Donald Ellerström aka Donald Scloszkie aka (Mara)donnie bracht in 2014 zijn eerste single uit, dit leverde geen commercieel succes op. Frans Duits bracht in 2007 zijn eerste single uit, ook voor hem volgde er jarenlang geen mainstream succes. In 2020 brachten ze samen een single uit; dat bleek goed uit te pakken. Veel media aandacht, veel airplay en een dikke hit.
Er begint ondertussen weer iemand tegen me te praten hier, maar gap ik weet niet eens wat het betekent.
787. Donnie & Frans Duijts - Frans Duits
[2021, #aw14, #hp19]
0
geplaatst: 23 oktober 2021, 19:29 uur
5.4 Gewoon een lekker fout nummer maar veel kwaliteit heeft het niet
0
geplaatst: 24 oktober 2021, 13:56 uur
5,2
786. Kaoma - 7,4 (ik vergeet altijd wat een fijn liedje dit eigenlijk is)
786. Kaoma - 7,4 (ik vergeet altijd wat een fijn liedje dit eigenlijk is)
0
geplaatst: 24 oktober 2021, 17:10 uur
Vooruit, nog één keer een song die gelinkt is aan mijn eerste vakantie naar het buitenland sinds 2019.
De band waar we vandaag naar gaan luisteren was helemaal hot rond 2007. Hordes onbegrepen tieners voelden zich verwant met deze Duitse jongeren en al gauw zag je ook in Nederland fans rondlopen die zich begonnen te kleden en opmaken als deze jongens. Zo plots als hun populariteit opwaaide, zo vlug waren ze ook weer verdwenen en in 2009 scoorden ze hun laatste hit. De echte fans bleven natuurlijk nog gewoon bestaan en ik ben benieuwd of we die ook in dit topic nog hebben rondhangen.
De broertjes Bill (zang) en Tom (gitaar) werden geboren in Leipzig. Wie weet kom ik ze hier tegen....
788. Tokio Hotel - Monsoon
[2007, #aw15, #hp6]
De band waar we vandaag naar gaan luisteren was helemaal hot rond 2007. Hordes onbegrepen tieners voelden zich verwant met deze Duitse jongeren en al gauw zag je ook in Nederland fans rondlopen die zich begonnen te kleden en opmaken als deze jongens. Zo plots als hun populariteit opwaaide, zo vlug waren ze ook weer verdwenen en in 2009 scoorden ze hun laatste hit. De echte fans bleven natuurlijk nog gewoon bestaan en ik ben benieuwd of we die ook in dit topic nog hebben rondhangen.
De broertjes Bill (zang) en Tom (gitaar) werden geboren in Leipzig. Wie weet kom ik ze hier tegen....
788. Tokio Hotel - Monsoon
[2007, #aw15, #hp6]
0
geplaatst: 24 oktober 2021, 17:24 uur
Ik was in 2007 net geen tiener meer; vandaar dat dit niet bij mij aansloeg.
4
4
0
geplaatst: 24 oktober 2021, 18:50 uur
Los van de kortstondige hype, waar ik nooit in meegegaan ben, vind ik dit wel goed in z'n genre hoor. Dat er toen ook een felle tegenbeweging kwam omwille van het succes, waarbij het dan weer "in" was om er je neus voor op te trekken, interesseert me niet.
7.5
7.5
0
geplaatst: 24 oktober 2021, 18:56 uur
Ik was twaalf toen deze uitkwam, dus destijds sloeg ‘ie wel aan bij mij.
Maar anno 2021 vind ik het nog steeds een lekker nummer, hoor.
Heerlijk zelfs.
7,8
Maar anno 2021 vind ik het nog steeds een lekker nummer, hoor.
Heerlijk zelfs.
7,8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.