MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Net over het randje van wat ik aan kan qua sentiment:

5

5.5

* dat ik hier absoluut niet in de mood voor ben, speelt mogelijk mee

6.5

Stewie Griffin is een groot fan overigens, maar dit terzijde.

Ik wilde het nog benoemen, maar dacht dat er vast wel iemand zou reageren met een Stewie / Brian reference. Stewie en Brian snappen dingen .

Shaky schreef:
Ik wilde het nog benoemen, maar dacht dat er vast wel iemand zou reageren met een Stewie / Brian reference. Stewie en Brian snappen dingen .

M'n vrouw heeft de meeste seizoenen volgens mij ten minste 25 keer gezien, dus ik ken ondertussen mijn klassiekers

Anne Murray - You Needed Me : 8,5

wavanbuuren
Prachtig gezongen, maar toch sleept het een tikkie teveel voor een topscore.

7

Prachtig van begin tot eind

10

De zoetgevooisde Canadese scoort een gemiddelde van 7,09 en belandt op plek 213.

Vandaag weer iets héél anders. Het is vrijdag, het weekend gaat beginnen. Tijd voor iets lossers.

De veertigjarige Armando Christian Pérez brak in 2009 definitief door toen zijn 17e single plots een wereldhit werd. Tot en met 2015 bleef hij lekker scoren, maar de laatste jaren is het single succes wat opgedroogd.

Dit wil niet zeggen dat deze Cubaanse Amerikaan zich zorgen hoeft te maken over zijn inkomen. Naast singles uitbrengen doet hij ook de nodige zakelijke investeringen en eerder dit jaar werd hij mede eigenaar van een NASCAR team.

Wij gaan luisteren naar zijn breakthrough single.

814. Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho)

[2009, #aw15, #hp1]

5.5 MR WORLDWIDE

Pitbull: 6,5

Anne Murray - 6,0
Pitbull: 6,0

Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho) : 3,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.