Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2021, 19:23 uur
5.5
* dat ik hier absoluut niet in de mood voor ben, speelt mogelijk mee
* dat ik hier absoluut niet in de mood voor ben, speelt mogelijk mee
1
geplaatst: 18 november 2021, 19:26 uur
6.5
Stewie Griffin is een groot fan overigens, maar dit terzijde.
Stewie Griffin is een groot fan overigens, maar dit terzijde.
1
geplaatst: 18 november 2021, 19:28 uur
Ik wilde het nog benoemen, maar dacht dat er vast wel iemand zou reageren met een Stewie / Brian reference. Stewie en Brian snappen dingen
.
.
1
geplaatst: 18 november 2021, 21:19 uur
Shaky schreef:
Ik wilde het nog benoemen, maar dacht dat er vast wel iemand zou reageren met een Stewie / Brian reference. Stewie en Brian snappen dingen
.
. M'n vrouw heeft de meeste seizoenen volgens mij ten minste 25 keer gezien, dus ik ken ondertussen mijn klassiekers

0
wavanbuuren
geplaatst: 19 november 2021, 09:37 uur
Prachtig gezongen, maar toch sleept het een tikkie teveel voor een topscore.
7
7
0
geplaatst: 19 november 2021, 17:19 uur
De zoetgevooisde Canadese scoort een gemiddelde van 7,09 en belandt op plek 213.
Vandaag weer iets héél anders. Het is vrijdag, het weekend gaat beginnen. Tijd voor iets lossers.
De veertigjarige Armando Christian Pérez brak in 2009 definitief door toen zijn 17e single plots een wereldhit werd. Tot en met 2015 bleef hij lekker scoren, maar de laatste jaren is het single succes wat opgedroogd.
Dit wil niet zeggen dat deze Cubaanse Amerikaan zich zorgen hoeft te maken over zijn inkomen. Naast singles uitbrengen doet hij ook de nodige zakelijke investeringen en eerder dit jaar werd hij mede eigenaar van een NASCAR team.
Wij gaan luisteren naar zijn breakthrough single.
814. Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho)
[2009, #aw15, #hp1]
Vandaag weer iets héél anders. Het is vrijdag, het weekend gaat beginnen. Tijd voor iets lossers.
De veertigjarige Armando Christian Pérez brak in 2009 definitief door toen zijn 17e single plots een wereldhit werd. Tot en met 2015 bleef hij lekker scoren, maar de laatste jaren is het single succes wat opgedroogd.
Dit wil niet zeggen dat deze Cubaanse Amerikaan zich zorgen hoeft te maken over zijn inkomen. Naast singles uitbrengen doet hij ook de nodige zakelijke investeringen en eerder dit jaar werd hij mede eigenaar van een NASCAR team.
Wij gaan luisteren naar zijn breakthrough single.
814. Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho)
[2009, #aw15, #hp1]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.