MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Pitbull 4

Ast
6,8

4,66 gemiddeld voor Pitbull die ons wel wil, maar wij hem blijkbaar niet: I Know You Want Me staat op plek 745.

Dit weekend gunnen we nog eens wat artiesten een tweede entry in dit topic.

2 oktober 2020 kwam deze Pennsylvanian hier voor het eerst voorbij. Vandaag gaan we luisteren naar een song die geschiedenis schreef. Dit nummer haalde toentertijd het record voor meeste streams op Spotify in één dag, kwam in tien landen in de wereld op 1 binnen in de hitlijst en de bijbehorende videoclip werd op de dag van de première de meest bekeken video in 24 uur aller tijden.

Let's get s(ch)wiftie.

815. Taylor Swift - Look What You Made Me Do

[2017, #aw8, #hp7]

Niet bepaald haar beste.

5,7

6.4 Ze heeft veel betere maar deze is alsnog aardig

Pitbull - 1
Taylor - 4

Taylor Swift - Look What You Made Me Do : 4

Nee, dit was een misser van Taylor

Hoe vreemd ook, dit is volledig aan mij voorbij gegaan. En ik vind dat niet zo erg.

4

4

Eén van haar minste.

Ast
3,5

Met haar tweede entry komt Swift op plek 692 met een gemiddelde van 5,18.

Het nummer van vandaag is afkomstig van het laatste album dat Jim Morrison met de rest van de mannen opnam. Het was de grootste hit voor deze band sinds 1968 en hoger dan dit zouden ze ook niet meer scoren in de hitlijsten.

Het was gitarist Krieger die het grootste gedeelte van het nummer schreef en voor deze song werd de bassist van Elvis ingehuurd om de baspartijen in te spelen.

In mei van dit jaar kwam deze band uit Los Angeles voor het eerst hier voorbij. Eens kijken of dit nummer in de smaak valt.

816. The Doors - Love Her Madly

[1971, #aw8, #hp9]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:11 uur

geplaatst: vandaag om 06:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.