Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 18 april 2021, 14:45 uur
Michael Gray - The Weekend
Laat ik maar weer eens bekennen dat ik eigenlijk matige kennis heb van de top 40 muziek na het jaar 2000.
Zeker vergeleken met de gemiddelde user hier.
Ik kan er bijna geen uit deze eeuw onbeluisterd beoordelen. Ook deze niet.
Na beluistering van dit wordt mijn verlangen alleen maar groter voor meer muziek uit dit millennium.
8
Laat ik maar weer eens bekennen dat ik eigenlijk matige kennis heb van de top 40 muziek na het jaar 2000.
Zeker vergeleken met de gemiddelde user hier.
Ik kan er bijna geen uit deze eeuw onbeluisterd beoordelen. Ook deze niet.
Na beluistering van dit wordt mijn verlangen alleen maar groter voor meer muziek uit dit millennium.
8
0
geplaatst: 18 april 2021, 17:11 uur
Michael Gray komt met The Weekend op plek 342. 6,43 gemiddeld.
Het weekend komt alweer tot een einde, en daarmee ook dit mini-thema. Van The Weekend naar een lidwoordloos weekend.
Christine Wiltshire bracht in 1978 het nummer Weekend uit met de band Phreek. Het nummer werd veel gedraaid in de clubscene, maar sloeg niet aan bij het grote publiek. In de 80's vroeg een platenbaas of er niet een nieuwe versie van het nummer opgenomen kon worden. Deze keer was het de beurt aan de band Class Action om het te proberen. Slimme zet: een hit in verschillende landen over heel de wereld was het gevolg. De zangeres van Class Action was trouwens..... Christine Wiltshire.
598. Class Action - Weekend
[1983, #aw5, #hp21]
Het weekend komt alweer tot een einde, en daarmee ook dit mini-thema. Van The Weekend naar een lidwoordloos weekend.
Christine Wiltshire bracht in 1978 het nummer Weekend uit met de band Phreek. Het nummer werd veel gedraaid in de clubscene, maar sloeg niet aan bij het grote publiek. In de 80's vroeg een platenbaas of er niet een nieuwe versie van het nummer opgenomen kon worden. Deze keer was het de beurt aan de band Class Action om het te proberen. Slimme zet: een hit in verschillende landen over heel de wereld was het gevolg. De zangeres van Class Action was trouwens..... Christine Wiltshire.
598. Class Action - Weekend
[1983, #aw5, #hp21]
1
geplaatst: 18 april 2021, 17:59 uur
Michael Grey: 8, leuk om nog eens terug te horen
Class Action: 7, leuk om kennis mee te maken
Class Action: 7, leuk om kennis mee te maken
0
geplaatst: 19 april 2021, 17:15 uur
Class Action scoort 6,09 gemiddeld en dat is goed voor een 415e plek.
De zanger van vandaag scoorde onder zijn artiestennaam 5 Top 40-hits, onder zijn eigen naam was hij producent voor onder andere André van Duin en Guus Meeuwis, en als onderdeel van de band Bob Smit en Het Duke City Sextet bereikte hij ook nog eens 3x de Top 40.
Wij gaan vandaag naar zijn grootste solohit luisteren.
599. Marc Winter - De Heilsoldaat
[1974, #aw15, #hp2]
De zanger van vandaag scoorde onder zijn artiestennaam 5 Top 40-hits, onder zijn eigen naam was hij producent voor onder andere André van Duin en Guus Meeuwis, en als onderdeel van de band Bob Smit en Het Duke City Sextet bereikte hij ook nog eens 3x de Top 40.
Wij gaan vandaag naar zijn grootste solohit luisteren.
599. Marc Winter - De Heilsoldaat
[1974, #aw15, #hp2]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.