MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Sandy: 3 (wat een k. plaat zeg)
Superstition: 9

Sandy: 5
Superstition: 9

Stevie Wonder - Superstition : 6,5

9.25

9

Sandy: 6

9 geweldig nummer

Sandy: 6,8
Superstition: 8,8

Ast
8,3

Sandy scoort 5,78 waarmee de 457e plek is bereikt. Superstition komt op plek 8 terecht met een gemiddelde van 8,21.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar na een killer werkweek ben ik wel toe aan het weekend. Laten we dat einde van de week maar eens extra vieren door ons deze twee dagen te focussen op songs die het weekend in het zonnetje zetten. 

De Britse DJ van vandaag bracht in 1990 zijn eerste single uit en scoorde daarmee in zijn thuisland meteen een nr. 2 hit. Toen bracht hij 14 jaar lang niets meer uit en concentreerde hij zich op clubs, produceren, en zijn zijproject Full Intention.  

In 2004 bracht hij pas weer twee singles uit: eentje flopte en de ander werd een enorme hit in heel Europa. Die hit werd ook nog gebruikt in Just Dance 2021 en GTA: The Ballad of Gay Tony .

Tijd om het weekend te vieren.

597. Michael Gray - The Weekend

[2004, #aw10, #hp12]   

7

Serieus overplayed destijds.

7

Deze had ik geblokkeerd uit m'n geheugen.

Een van de 2 dancehits uit die tijd die Get Down Saturday Night van Oliver Cheatham samplede. Bonuspunten voor wie de andere weet. Hier heb ik destijds veel op geparty't, blijft een knaller

8,7

Titmeister schreef:
Bonuspunten voor wie de andere weet.
Make Luv toch?

7,5 voor The Weekend. Blijft leuk om af en toe te horen.

Edgar18 schreef:
(quote)
Make Luv toch?

Klopt!

Michael Gray - The Weekend : 3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:17 uur

geplaatst: vandaag om 00:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.