Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2021, 19:00 uur
7,5
Leuke hit die na al die jaren nog overeind blijft. Dat kunnen we van de successen van haar ex-verloofde niet zeggen.
Leuke hit die na al die jaren nog overeind blijft. Dat kunnen we van de successen van haar ex-verloofde niet zeggen.

0
geplaatst: 14 december 2021, 19:10 uur
Cuby & The Blizzards - Window of my eyes 6,5
Sheryl Crow - All I Wanna Do 6,8 (wat Koenr zegt, ik zit alleen wat hoger en Crow raakte snel in verval, haar eerste album is best ok, wat erna komt is veel slechter. Heeft wel altijd een wat rare geur rond dat eerste album gehangen. Als band opgenomen maar als haar solo-album uitgebracht en hoe dat nou gegaan is, is altijd wat onduidelijk gebleven. Feit is dat de andere bandleden daar niet allemaal blij mee waren.
Sheryl Crow - All I Wanna Do 6,8 (wat Koenr zegt, ik zit alleen wat hoger en Crow raakte snel in verval, haar eerste album is best ok, wat erna komt is veel slechter. Heeft wel altijd een wat rare geur rond dat eerste album gehangen. Als band opgenomen maar als haar solo-album uitgebracht en hoe dat nou gegaan is, is altijd wat onduidelijk gebleven. Feit is dat de andere bandleden daar niet allemaal blij mee waren.
0
geplaatst: 14 december 2021, 20:20 uur
Op zich is het liedje grotendeels wel okay, maar ik vind het refrein zo sufkutterig drammerig en zeurderig dat het toch onder de voldoendegrens duikt.
5
5
0
geplaatst: 15 december 2021, 02:15 uur
Sheryl Crow - All I Wanna Do : 7
Sheryl heeft veel betere nummers, jammer dat dit haar enige hit in Nederland is geweest.
Sheryl heeft veel betere nummers, jammer dat dit haar enige hit in Nederland is geweest.
0
geplaatst: 15 december 2021, 17:15 uur
6,60 gemiddeld betekent de 410e plek voor Crow.
Elisabeth Dorathea Driessen brak in de jaren 60 door en dat kwam voornamelijk door Ramses Shaffy die potentieel in haar zag. Hij bleek gelijk te hebben en een prachtige carrière volgde voor de dame die in Bandoeng geboren was.
Laten we naar een van haar solohits gaan luisteren.
840. Liesbeth List - Te Veel Te Vaak
[1974, #aw8, #hp11]
Elisabeth Dorathea Driessen brak in de jaren 60 door en dat kwam voornamelijk door Ramses Shaffy die potentieel in haar zag. Hij bleek gelijk te hebben en een prachtige carrière volgde voor de dame die in Bandoeng geboren was.
Laten we naar een van haar solohits gaan luisteren.
840. Liesbeth List - Te Veel Te Vaak
[1974, #aw8, #hp11]
0
wavanbuuren
geplaatst: 16 december 2021, 08:33 uur
Ik kreeg altijd erg veel jeuk van dat overdreven Ramses / Liesbeth gedoe.
Liebeth kan best wel zingen, maar dit is een waardeloze plaat.
4
Liebeth kan best wel zingen, maar dit is een waardeloze plaat.
4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.