Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 13 december 2021, 20:35 uur
Cartoons - Witch Doctor: 3,5
Misschien vond ik dit als kind wel leuk, maar nu? Oei oei oei...
Cuby + Blizzards - Window of My Eyes: stuk serieuzer dan Witch Doctor maar eigenlijk niet leuker om te horen. Laat ik dan maar nog eens 3,5 geven.
Misschien vond ik dit als kind wel leuk, maar nu? Oei oei oei...
Cuby + Blizzards - Window of My Eyes: stuk serieuzer dan Witch Doctor maar eigenlijk niet leuker om te horen. Laat ik dan maar nog eens 3,5 geven.

0
geplaatst: 14 december 2021, 17:13 uur
1
geplaatst: 14 december 2021, 17:20 uur
Toch wel vrij zeldzaam in dit topic: iets uit Nederland dat gemiddeld niet op een zeer lage onvoldoende uitkomt: 7,41 voor Cuby, plek 130.
11 studioalbums waarvan er 8 de top 10 in de Amerikaanse album chart haalden, 9 top 40-hits in de US en 9 Grammy Awards gewonnen (voor maar liefst 32 Grammys genomineerd), maar in Nederland kennen we haar eigenlijk alleen maar voor die ene song en voor haar huwelijk met meneer 'I have never doped'.
Dit is weer een typische Amerikaanse artieste wier succes de oversteek naar Europa nooit echt heeft weten te maken. Er valt dan ook niets te kiezen uit hits, we gaan luisteren naar de enige song die hier de Top 40 wist te bereiken.
839. Sheryl Crow - All I Wanna Do
[1994, #aw9, #hp15]
11 studioalbums waarvan er 8 de top 10 in de Amerikaanse album chart haalden, 9 top 40-hits in de US en 9 Grammy Awards gewonnen (voor maar liefst 32 Grammys genomineerd), maar in Nederland kennen we haar eigenlijk alleen maar voor die ene song en voor haar huwelijk met meneer 'I have never doped'.
Dit is weer een typische Amerikaanse artieste wier succes de oversteek naar Europa nooit echt heeft weten te maken. Er valt dan ook niets te kiezen uit hits, we gaan luisteren naar de enige song die hier de Top 40 wist te bereiken.
839. Sheryl Crow - All I Wanna Do
[1994, #aw9, #hp15]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.