MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Wat Tit zegt!

8,0

Titmeister schreef:
Knap dat je deze afgelopen zomer hebt weten te ontlopen, Shaky

Ik vermoed dat het niet luisteren naar radio en het niet kijken naar televisie daar een grote bijdrage aan heeft geleverd, maar nu kom ik er niet meer onderuit

878. Mart Hoogkamer - Ik Ga Zwemmen: 5
877. Shakatak – Easier Said Than Done: 7

Shakatak: 6,75
Mart Hoogkamer: 3

Dit heeft op de eerste plaats gestaan?
Dat vind ik erger dan die hele The Voice-gate.

Op de achtergrond hoor ik mijn veertienjarige zoon roepen: "Wat een kutlied! Godgloeiende, jezusmina!"
Soms ben ik best trots op mijn kinderen.

Een 0. Sorry voor alle nullen die zich hierdoor aangesproken voelen, dat heb ik niet zo bedoeld.

1 sorry maar hiervoor moet ik toch het woord zeiver weer van stal halen

Ik mag van thuis zeker geen onvoldoende geven en stiekem vind ik hem ook wel geinig.

7

Wat?

0,2

Mart Hoogkamer - Ik Ga Zwemmen : 3

Shakatak: 6,2
Mart Hoogkamer: 4

Nou, ik heb 'm beluisterd.

2

Eindigen in onze top 600 is Easier Said Than Done, maar het lukt Shakatak met een gemiddelde van 6,14: plek 560.
Mart kan op plek 837 gaan 'zwemme' in zijn 'Bacardi lemme' met een gemiddelde van 4,06.

Deze Amerikaanse rockband is toch alles behalve een onbekende. Toch wisten ze maar één keertje de Nederlandse Top 40 te halen, en dan ook nog maar eens nét. In de US en vooral de UK deden de mannen het veel beter in de charts.

Wij gaan luisteren naar het Grammy-genomineerde nummer dat door de lezers van Rolling Stone Magazine werd verkozen tot de tweede beste song van deze band ooit.

879. The Smashing Pumpkins - 1979

[1996, #aw2, #hp38]

8,5

9,5

Zo, even Marts smerige Bacardibagger wegspoelen met weer eens een fatsoenlijk nummer. Dat smaakt!
Natuurlijk op geen ende na een Pumpkinsnummer dat in mijn favoriete Top 25 zou eindigen (tweede beste Pumpkinssong ooit? Djiezus, wat is de Rolling Stone toch een pulpblad van likmevestje), maar in hun oeuvre - tot dat moment - zeker een genietbare middenmoter.

7,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:28 uur

geplaatst: vandaag om 01:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.