Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari 2022, 17:15 uur
7,40 voor The Police zorgt voor een 135e plek in het klassement.
Deze Britse Jazz-Funk band heeft maar liefst 33 studioalbums uitgebracht en 44 singles. 6 van die singles haalden ook in Nederland de Top 40.
Hun hoogtijdagen in Europa kenden ze tussen 1980 en 1984, maar sindsdien zijn ze ongekend populair in Japan en contreien waar ze nog steeds om de twee jaar een nieuw album lanceren.
Wij gaan terug naar hun grote doorbraak single.
877. Shakatak – Easier Said Than Done
[1982, #aw5, #hp17]
Deze Britse Jazz-Funk band heeft maar liefst 33 studioalbums uitgebracht en 44 singles. 6 van die singles haalden ook in Nederland de Top 40.
Hun hoogtijdagen in Europa kenden ze tussen 1980 en 1984, maar sindsdien zijn ze ongekend populair in Japan en contreien waar ze nog steeds om de twee jaar een nieuw album lanceren.
Wij gaan terug naar hun grote doorbraak single.
877. Shakatak – Easier Said Than Done
[1982, #aw5, #hp17]
1
geplaatst: 20 januari 2022, 19:24 uur
Wat een neuzeldeuntje, vooral die piano maakt het liftmuzakbehangselplak.
Dit is geen popjazz, maar popjazzzzzzzzzzzzz
Ik had liever nummer 25 geluisterd.
Al ga ik nu eerst die 23e plaats even opzoeken. Dat zag er idioot uit! Is vast ook héél erg fout.
[Inderdaad, silliness all over the place]
5
Dit is geen popjazz, maar popjazzzzzzzzzzzzz

Ik had liever nummer 25 geluisterd.
Al ga ik nu eerst die 23e plaats even opzoeken. Dat zag er idioot uit! Is vast ook héél erg fout.
[Inderdaad, silliness all over the place]
5
0
geplaatst: 21 januari 2022, 00:42 uur
876. The Police - Can't Stand Losing You 7.0
877. Shakatak – Easier Said Than Done 7.5
877. Shakatak – Easier Said Than Done 7.5
0
geplaatst: 21 januari 2022, 05:36 uur
The Police - Can't Stand Losing You : 7
Shakatak – Easier Said Than Done : 5
Shakatak – Easier Said Than Done : 5
0
geplaatst: 21 januari 2022, 17:15 uur
Het gemiddelde van Shakatak volgt morgen.
Deze Nederlandse zanger kreeg dankzij Holland's Got Talent een platencontract en scoorde in 2021 tot nu toe zijn enige hit....., maar wat voor een hit: meteen een nummer 1-hit, viral op vrijwel elke vorm van social media, en het gesprek van de dag in allerlei amusumentsprogramma's.
Ik ga me laten verrassen, ik ken het nummer niet, maar van wat ik me heb laten vertellen is dit enkel voor de liefhebber. Zijn die hier ook aanwezig?
878. Mart Hoogkamer - Ik Ga Zwemmen
[2021, #aw10, #hp1]
Deze Nederlandse zanger kreeg dankzij Holland's Got Talent een platencontract en scoorde in 2021 tot nu toe zijn enige hit....., maar wat voor een hit: meteen een nummer 1-hit, viral op vrijwel elke vorm van social media, en het gesprek van de dag in allerlei amusumentsprogramma's.
Ik ga me laten verrassen, ik ken het nummer niet, maar van wat ik me heb laten vertellen is dit enkel voor de liefhebber. Zijn die hier ook aanwezig?
878. Mart Hoogkamer - Ik Ga Zwemmen
[2021, #aw10, #hp1]
0
geplaatst: 21 januari 2022, 17:22 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.