MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Joan scoort prima en staat met een gemiddelde van 7,46 op plek 122.

Een Belg, een Nederlander en een Brit lopen een studio in....
Felix de Laet is een hitmachine uit België: meerdere nummer 1-singles en talloze overige hits. In Nederland doet hij het met 9 noteringen en geen enkele toppositie beduidend minder, maar nog steeds goed.

Voor dit project werkte hij samen met het Nederlandse duo Jaap de Vries en Martijn van Sonderen, en de Britse Kelvin Jones.

Behalve België en Nederland was het vooral Polen waar men wegliep met dit nummer.

884. Lost Frequencies, Zonderling & Kelvin Jones - Love To Go

[2020, #aw23, #hp7]

5,8

Een "recent" nummer, dan houd ik mijn adem alvast in.

...
...
...!!!
!!!!!
GNGNNGNGNNGG!!!!!!

...en adem uit! PHEWWW!!!

Gelukkig was het nog geen drie minuten.

3,5

Ik heb het wel voor Lost Frequencies z'n sound, wat hedendaagse hitjes betreft. Maar dan wel eerder de beginperiode. Z'n eigenheid is nog steeds aanwezig, toch lijkt die release na release wat meer verloren te gaan. Ik zal zeker niet wegzappen wanneer ie langskomt.

6

Lost Frequencies, Zonderling & Kelvin Jones - Love To Go : 5

EvilDrSmith schreef:
Een "recent" nummer, dan houd ik mijn adem alvast in.

...
...
...!!!
!!!!!
GNGNNGNGNNGG!!!!!!

...en adem uit! PHEWWW!!!

Gelukkig was het nog geen drie minuten.

Ik kan je geruststellen: dit geldt voor het gros van de moderne hits.

wavanbuuren
5,3 (vervelend clipje ook trouwens)

De 766e plek is voorlopig voor Love to Go met een gemiddelde van 5,01.

De originele versie van deze song duurt een dikke vier minuten, maar het was de 12''-versie die een hit werd in verschillende landen. Sterker nog, die versie sloeg zó goed aan dat bij elke repressing van het album die langere versie van de song op het album verscheen.

In België en Nederland werd de hitlijst gehaald, maar de grootste successen kende King in de VS waar ze met dit nummer de top 10 van zowel de Disco, Soul, Cash Box als Billboard hot 100 chart wist te halen.

885. Evelyn 'Champagne' King - Shame

[1978, #aw8, #hp18]

4.4

Lost Frequencies 4
Evelyn Champagne King 6

Evelyn 'Champagne' King - Shame : 4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.