MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Ohio: 8

wavanbuuren
De mooiste valse stem uit de geschiedenis van de muziek.
Iets meer gecharmeerd van zijn solo werk, maar toch wel een 8.

Ast
J. Blackfoot: 5,5
Crosby, Stills, Nash & Young: 5,8

7,8

Ohio komt onze top 50 binnen op plek 47, met een gemiddelde van 7,75.

Deze Seattleite tekende voor een platenlabel toen ze pas 12 jaar oud was. 5 jaar later had ze twee wereldwijde hits te pakken. Hierna kwam haar carrière in een dip terecht en rond 2010 gingen de geruchten dat ze zich had teruggetrokken uit de muziekindustrie. Niets bleek minder waar te zijn: ze schreef nog steeds nummers, nam nog steeds dingen op en werkte nog met meerdere andere artiesten samen aan hun songs. Het succes bleef echter uit en ze zal door het grote publiek (vooralsnog) vooral herinnerd worden vanwege die ene hit uit 2003:

609. Stacie Orrico - Stuck

[2003, #aw13, #hp3]

7 Jeugdsentiment bonus

Jeugdsentiment kan ik het niet noemen, (want te oud ) maar wel een leuk nummer.

7,0

Deze was ik compleet vergeten. Klinkt wel heel erg als een begin 00's hit, weinig memorabel alleen.

5

De tand des tijds is niet mild geweest voor Stuck. Toch nog een 6,5, omdat ik hem destijds best leuk vond. Of was dat Stacie...

Goh ... Wie we hier hebben. Destijds kotsbeu gehoord wegens maanden aan een stuk dagelijks tig keer op de radio. Maar kijk, ondertussen was ik deze helemaal vergeten. De overload is echter nog niet verwekt ...

5

Crosby, Stills, Nash & Young - Ohio : 7

Stacie Orrico - Stuck : 5

wavanbuuren
Brittney kloontje.

6,7

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:10 uur

geplaatst: vandaag om 08:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.