Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 3 maart 2022, 21:08 uur
Wat een twee knijters achter elkaar zeg.
Troy:10
Pet Shop Boys: 9,5
Troy:10
Pet Shop Boys: 9,5
0
geplaatst: 4 maart 2022, 03:28 uur
Sinéad O'Connor - Troy : 10
(staat hoog in mijn top10 beste nummers allertijden)
Pet Shop Boys - Left to My Own Devices : 4
(staat hoog in mijn top10 beste nummers allertijden)
Pet Shop Boys - Left to My Own Devices : 4
0
geplaatst: 4 maart 2022, 09:36 uur
Prima rijtje!
Jenny Burton - 7,5
Squeeze - 6,8
In Tua Nua - 6,8
Hot Chocolate - 9
Sinead O'Connor - 7,8
Pet Shop Boys - 7,2
Jenny Burton - 7,5
Squeeze - 6,8
In Tua Nua - 6,8
Hot Chocolate - 9
Sinead O'Connor - 7,8
Pet Shop Boys - 7,2
0
geplaatst: 4 maart 2022, 17:04 uur
6,73 voor de Pet Shop Boys = plek 383.
Volgende week vier nieuwe verzoekjes. Nu weer randomly door de Top 40-geschiedenis wandelen.
En dat brengt ons als eerste langs 2021, een behoorlijke nieuwe dus.
Deze uit Nashville afkomstige dame is nog bijzonder jong (17) en bracht haar eerste singles uit toen ze 15 was. Haar eerste hit, waar we vandaag naar gaan luisteren, bereikte in vrijwel heel de wereld de top 10 en was in meerdere landen een nummer 1-song.
In Amerika twijfelen ze er niet over dat deze dame nog geregeld hoge ogen gaat gooien. Wat vinden wij van deze eerste worp?
920. Gayle - ABCDEFU
[2021, #aw13, #hp3]
Volgende week vier nieuwe verzoekjes. Nu weer randomly door de Top 40-geschiedenis wandelen.
En dat brengt ons als eerste langs 2021, een behoorlijke nieuwe dus.
Deze uit Nashville afkomstige dame is nog bijzonder jong (17) en bracht haar eerste singles uit toen ze 15 was. Haar eerste hit, waar we vandaag naar gaan luisteren, bereikte in vrijwel heel de wereld de top 10 en was in meerdere landen een nummer 1-song.
In Amerika twijfelen ze er niet over dat deze dame nog geregeld hoge ogen gaat gooien. Wat vinden wij van deze eerste worp?
920. Gayle - ABCDEFU
[2021, #aw13, #hp3]
0
geplaatst: 4 maart 2022, 17:25 uur
Waarom zijn veel recente hits zo clichématig en onorigineel? Ik mis vooral eigenheid.
4
4
0
geplaatst: 4 maart 2022, 18:02 uur
LucM schreef:
Waarom zijn veel recente hits zo clichématig en onorigineel? Ik mis vooral eigenheid
Daar heb ik al eens iets over geschreven toen Wolter Kroes hier vorige maand de revue passeerde. Ik ga dat, om de lieve vrede hier te bewaren, maar niet nog een keer doen. Waarom zijn veel recente hits zo clichématig en onorigineel? Ik mis vooral eigenheid

4
3
geplaatst: 4 maart 2022, 18:36 uur
Clichématig en onorigineel, klinkt als de hitparade van alle tijden.
6
6
0
geplaatst: 4 maart 2022, 18:59 uur
Artiesten als The Beatles, Rolling Stones, David Bowie, Queen, Abba, The Doors, U2, Prince etc. waren zeker niet clichématig en hadden een eigen sound.
0
geplaatst: 4 maart 2022, 19:14 uur
LucM schreef:
Artiesten als The Beatles, Rolling Stones, David Bowie, Queen, Abba, The Doors, U2, Prince etc. waren zeker niet clichématig en hadden een eigen sound.
(quote)
Ah, de krenten uit de pap, tsja, die zijn er dus nog steeds
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.